Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Loppemarkedtid!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-16, 10:12   #6
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppemarkedtid!

Tenkte faktisk at jeg skulle bruke påsken på en ny rydderunde. Har tidligere tatt en runde i boder med stor suksess. Ungenes klær gås gjennom et par ganger i året med både omfordeling, arving og loppis som resultat. Har hatt en veldig vellykket gjennomgang av kjøkkenskap forrige gang, og fikk ut mye som jeg ikke bruker selv om det er "kjekt å ha". Nå blir det i hvert fall en stor gjennomgang av egne klesskap, der vet jeg det er en god del jeg ikke bruker, og som kan komme til mer nytte hos en annen.

Bonus er at jeg selv lettere finner det jeg trenger når det er bedre plass - og det er lettere å rydde. Kom etter hvert til den erkjennelsen at det ikke er rotete bare fordi det ikke blir ryddet nok - det er rotete fordi det er FULLT. Så da må vi gjøre noe med det.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.