|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Klar
|
Kan du hjelpe meg med å finne flybilletter til Italia?Jeg pleier å være en racer på reisesøk, men nå holder jeg på å gi opp, for jeg finner ikke noen gode alternativer til sommerens tur. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Kan du hjelpe meg med å finne flybilletter til Italia?SAS flyr til Milano tidlig om morgenen, ser jeg, og Lufthansa flyr tilbake fra Milano 14.25, evt. KLM kl. 17.25, men de er ikke i Oslo før 23. Alle flyvningene er med ett flybytte. Fant dem på www.skyscanner.no.
|
|
|
#6 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du hjelpe meg med å finne flybilletter til Italia?Norwegian flyr direkte til Milano (MXP), flytog til Porta Garibaldi så er det tog til de fleste byer.
Sist redigert av Lavender : 22-03-16 kl 11:23. Årsak: Porta Garibaldi, ikke piazza for togstasjon. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Kan du hjelpe meg med å finne flybilletter til Italia?Norwegian har utreise til Pisa torsdag 23/6 hvis det er den helgen, og avreise kl 17:20 er sent nok. Billig var det ikke.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kan du hjelpe meg med å finne flybilletter til Italia?Hvor langt er det å kjøre fra Roma? Det er jo kjempefin vei fra Roma og nordover. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kan du hjelpe meg med å finne flybilletter til Italia?
Ja, man kan vel kalle det for det. Når jeg bodde i Milano føltes det som om Bergamos flyplass lå langt unna og jeg bodde på østsiden av byen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Klar
|
Sv: Kan du hjelpe meg med å finne flybilletter til Italia?Takk for forslag! Da har jeg ihvertfall fått sjekket dem ut, og konkludert med at det ikke finnes de gode, direkte alternativene. |
|
|
|
![]() |
|
|