Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Valp og soving på kveld/natt

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-16, 11:29   #11
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Bruk samme metode som med de tobente når de er i grindseng, når det kommer til å forskyve morgnen.

Hunder er ekstremt vanedyr, og har innebygd klokke. Lager man morgning for de kl 6, så våkner de kl 6 gjerne i mangen år.

Ønsker man å forskyve, så blir det teknikken med å forskyve feks 15min daglig. Til man da har det klokkeslettet man ønsker.

Jeg har 5 voksne i hus, hvor de stort sett sover til vi våkner. Og hvis de vekker meg før vet jeg det er krise.

Men har ei tøtte på 5mnd, hu er vant til at vi stå opp halv 7, så hun er litt der 7 dager i uka. Men jeg kan lufte hun, så gå inn å legge meg igjen, uten at det byr på veldig store problemer for hun.

Nå sover mine løs rundt om i huset, så de kommer hoppende opp i senga om de skal ut på morgnen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.