Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer sett i 2016

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-16, 13:49   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2016

Januar
1. The perk of beeing a wallflower. (netflix)
2. Planet earth (netflix)
3. Sesong 6 av "Det lille huset på prærien" (dvd)
4. Kes (dvd)
5. En dag i livet (dvd)
6. Flashdance (netflix)
7. Oceans 11 (netflix)
8. Oceans 12 (netflix)
9. Oceans 13 (netflix)
10. Guns n´roses Use your illusion II (dvd)
11. The revenant (kino)

Februar
12. The Bourne Identity (dvd)
13. The Bourne Supremacy (youtube)
14. The Bourne Ultimatum[ (dvd)
15. The Bourne Legacy (bluray)
16. Sin City (dvd)
17. Sin City - a dame to kill for (dvd)
18. Chef´s table (netflix)

Mars
19. Cooked (netflix)
Miniserie fra netflix om matlagingens tilberedelse. Serien omhandler: Steking (fire), koking (water), gjærbakst (wind) og fermetering (earth). Veldig interessant, og den gir mye refleksjoner om dagens matlaging. Får selvfølgelig lyst til å lage mye mat også!

20. How to be single (kino)
Så den sammen med ungene. Veldig sjangertro film, jeg lo godt.

21. Under kirsebærtrærne (kosmorama, kulinarisk kino)
Fantasktisk film, opplevde det ikke som en film, mer som en dokumentar. Det var en film altså, bare jeg som opplevde spillet som så utrolig autentisk. Må innrømme at siden jeg ikke kjenner noe til Japan blir det også umulig å "ferske" noe feil i settingen, det gjorde nok mye med opplevelsen for min personlige del. Med fantastisk mat på Jossas etterpå.

22. Bottleshock (kosmorama, kulinarisk kino)
Rart å se Alan Richman igjen på film. Ellers ble denne filmen mye mer merket av det rundt. Vi startet med ca 30 minutters foredrag om vin fra Calefornia av en svensk sommalier, med påfølgende 3 glass med vin. Det satte virkelig stemingen! Vi mistet blant annet prosjektøren i en kort periode, men ingen sure miner av den grunn. Filmen er jo også en skikkelig gladfilm med full hippiestil innimellom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.