|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Er det noen vits i å plante i år? Bortreist i en månedVi reiser bort fra midten av juni og blir borte en måned. Jeg antar at en eller annen kommer til å være behjelpelig med noe vanning, men "tilsyn" og stell utover det utgår.
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen vits i å plante i år? Bortreist i en måned.Tja, utifra hvor mye jeg måtte passe på, flytte og vanne min tomatplante som jeg hadde i en krukke som jeg flyttet etter sola og vannet både morgen og kveld så er det vel ikke lurt å plante så mye sånt i år.
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Er det noen vits i å plante i år? Bortreist i en måned.Gulrøtter, persille, poteter og solsikker greier seg mer eller mindre selv.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen vits i å plante i år? Bortreist i en måned.spørs vel på hvilke grønnsaker de tenker, men en måned er litt lenge. Jeg flytter ikke tomatene mine etter sola da, men de må vannes hver dag.
![]() |
#5 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Er det noen vits i å plante i år? Bortreist i en måned.Poteter, squash og gresskar vil jeg tro klarer seg veldig greit selv etter utplanting (gitt at du forkultiverer de), når de har fått litt størrelse. Det samme med beter, mangold og kåler.
![]() |
|
|