|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Søstra mi gjorde noe fint med sin samling: Tok bilder av seg selv i alle kjolene, før hun solgte kjolene og beholdt bildene. Enkelte plagg med spesiell verdi ble beholdt, men det minket lageret av outrerte ting betraktelig.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?
Det var en god idé! For det er ikke til å stikke under stol at noe av motivasjonen med å eie disse plaggene er at jeg vil at andre skal beundre meg i dem.
![]() |
#3 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?
Men det kan jo potensielt resultere i at din sønn/svigerdatter/barnebarn en dag sitter og gråter over bildene, og gremmes over at du kvittet deg med kjolene som du så så fortryllende ut i... Ta bilder og lag et skrytealbum, også leier du en lagerbod til vintageskatter som ikke er i bruk.
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Nei, jeg er flink til å rydde. Jeg har ca 1,2 m og full høyde i skyvdørsgarderoben. Da er vintertøyet nå i pose på toppen, og tre av kurvene er med trening og fritidstøy. Jeg har yttertøy og en liten bunke gamle penklær i kjelleren. Jeg har nå faktisk så lite at klær blir slitte.
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Jeg har noen penkjoler som ikke blir brukt så mye.
![]() |
#6 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Har en del som ikke passer. Men alt som passer brukes. Håper å snart passe inn igjen i noen av favorittene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|