Sv: Slarverennet 2016
Opprinnelig lagt inn av Java, her.
Så flott at du hadde en fin opplevelse.
Jeg spør av ren nysgjerrighet, hvorfor synes du det var lettere å melde deg på Slarverennet der bare kvinner (jenter) deltar i stedet for Skarverennet?
Jeg hadde aldri i livet tenkt å melde meg på noe skirenn, jeg går ikke på ski. Jeg er fra Bergen. Da det ble lansert som en uhøytidelig samling der en venninne inviterte oss til sin hytte og dette arrangmenemtet, og vi reiste mange sammen, så tenkte jeg at det skulle bli gøy. At det bare var jenter som kunne gå påvirket meg ikke, men at det ikke var tidtaking og skulle være overkommelig for de fleste gjorde at jeg turde å melde meg på. Nå er barrieren brutt og jeg vet hva det betyr å gå på ski, og man skal jo ikke se vekk fra at jeg melder meg på andre renn!
Jeg er så høy på min egen prestasjon her at jeg bare ikke klarer å se på dette med kritiske øyne. All "slarving" som foregikk var for ordens skyld om føre, løype, mat, fart, utstyr og smøring det jeg kunne høre. Mange slitne damer som var veldig fornøyd med egen innsats. Det kan godt være for menn også, velkommen til de.