Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er det alltid billigare å handle på nettet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-16, 17:17   #1
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det alltid billigare å handle på nettet?

Dei fleste store elkjedane har nettpris og butikkpris. Siste året har vi kjøpt både vaskemaskin og oppvaskmaskin på nett og det har vore billigare enn butikk. Vi har brukt komplett.no, fått med levering og retur av ødelagt vare.

Forbrukarrettigheitene er dei same om du handler på nett eller i butikk, så lenge du er privatperson. Men eg ville halde meg til kjende og etablerte butikkar ved kjøp av så dyre ting.

Anbefaler kelkoo.no for samanlikning av pris. Der kan du søke på varen du har planlagt å kjøpe og finne billegaste alternativ. Den oppgir både nett- og butikkpris dersom desse to er ulike.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 17:23   #2
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Det er ulik pris på nett og i butikk, men jeg har gått i butikk og sagt at "dette er prisen på nett". Enten har de gitt meg nettprisen, eller så har jeg gått på nett og bestilt, med levering i butikk

Gammel 07-04-16, 18:14   #3
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Forbrukarrettigheitene er dei same om du handler på nett eller i butikk, så lenge du er privatperson. Men eg ville halde meg til kjende og etablerte butikkar ved kjøp av så dyre ting.

I disse dager ville jeg uansett holdt meg unna Expert, da.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 18:41   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Reklamasjon på hvitevarer går gjerne direkte til produsent uansett. Så er ikke så viktig hvor man handler. Lønner seg ofte å sjekke nettpris og så bestille sånn collect at store.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.