|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
One of These Days
|
![]() StrikkekveldJeg kom på at jeg lovte å invitere til strikkekveld etter påsken. Vi er jo etter påsken nå, og jeg har en oppgaveinnlevering i morgen. Det betyr at jeg kan trenge noe sosialt før jeg må i gang med den store oppgaven som skal være klar til muntlig eksamen. Hva med om vi møtes onsdag 13.april? Vi kan møtes hjemme hos meg. Jeg serverer kaffe og te. Bor i Oslo nord. Meld deg på her, så sender jeg pm med adressen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: StrikkekveldÅh, jeg skulle gjerne ha vært med på dette, men neste uke har jeg en blindtarmsoperert rekonvalesent på 11 hjemme, så da går det dårlig.
![]() |
#4 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: StrikkekveldDet hadde vært veldig hyggelig, men yngste drar på treningsleir dagen etter, så kvelden må gå med til pakking og rigging av sykkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: StrikkekveldHørtes veldig koselig ut. Jeg har vært på et slikt treff her inne før, og det var veldig bra. Men denne dagen kan jeg dessverre ikke. Blir gjerne med en annen dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Strikkekveld
Jeg hadde tenkt å hive meg rundt og bli med denne gangen, men er på foredrag med Vivien Robinson den kvelden.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: StrikkekveldFor min del passer ikke onsdag, torsdag eller fredag den uken. Men blir gjerne med neste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: StrikkekveldTirsdag og torsdager går ikke for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
One of These Days
|
![]() Sv: StrikkekveldOk, jeg har sett over tråden og etter det jeg kan se er det en som kan onsdag og en som kan torsdag, men kun litt. Kanskje flytte dette litt? Hva med torsdag 12.mai? Jeg er nok sikkert litt travel, men skal få til å sette av en kveld med strikking. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|