|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kanintråden!Jeg er blitt ekspert på å dotrene kaniner etter å ha hatt et titalls innom for DB nå og har dem inne i innhegning. Det er lett å temme kaniner med kontakt og godbiter/mat. Sist redigert av Elisabet : 14-08-15 kl 01:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Kanintråden!
Hvordan gjør du det? Vi bør kanskje gjøre det med hun vi er forvert for. Hun er 2 1/2 måned gammel. Er hun for ung/for gammel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Nei, hun skal være ute hadde vi tenkt og har vi avtalt med eieren, men må være inne i to uker hver gang eieren har vært her og klipt henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Crazy Cat Lady
|
Kaniner bæsjer når de spiser høy. Sett kassen med dostrø under høykurven, så løser det seg nok av seg selv
![]() |
![]() |
#25 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Tar ei kattedokasse og tar vanlig fyringspellets fra Felleskjøpet i den (mye billigere enn dyr kjæledyrstrø fra dyrebutikken), og setter en stor høykurv over. Som høykurv så bruker jeg brevkurv fra Biltema og stripser fast. Du ser det på bildene jeg la inn over. I starten kan det hende jeg må flytte dokassa litt etter hvor kaninen finner ut at det er lurt å tisse, men da setter jeg ofte inn bare ei dokasse til sånn at den har to. Så er det å plukke lorter på utsiden opp i dokassa da. Tissing i dokassa skjønner de veldig fort, men lorting på små kaniner kan være litt verre før de er kastert. Har klart det ganske bra på den lille vi har hjemme nå, men noen lorter på utsiden må en regne med, men de er jo bare tørre. Men plukker opp. Følger med på kaninene når jeg dotrener dem og må ta det en dag jeg er hjemme. Setter kaninen også stadig opp i dokassa, og i alle fall når den gjør på utsiden. Bruker også litt godbiter når den er flink til å sitte i dokassa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
Takk for flott innlegg
Her er det noe galt som ikke er riktig! Sist redigert av Bamsemums : 17-08-15 kl 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() Sv: Kanintråden!Ting har startet komme på plass og to jenter har flyttet inn. Rolige og fine kaniner som har bodd første tiden av livet sitt i en barnehage. Så disse er ikke redde for å søke kontakt og kose.
Her er det noe galt som ikke er riktig! Sist redigert av Bamsemums : 17-08-15 kl 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Kanintråden!Hvis jeg skulle ha vært kanin et sted hadde det definitivt vært hos deg. :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Du får sikkert plass du også!
Det er en mix med løvehode i seg
![]() |
#33 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kanintråden!Men ja, for et fantastisk godt liv de kaninene får sammenlignet med mange andre kaniner.
![]() |
#34 |
Nabodama kom over i dag. ''Hvilke dyr skal være der da?..... Kaniner altså? Treng dem så stor plass da.....?'' Sa ho med litt huffete stemme. Trur ikke ho syns det va så fint.
![]() |
#36 |
![]() |
|
|