Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-16, 14:12   #11
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syns du om alkoholservering på idrettsarrangement?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes på generelt grunnlag at det er for få steder uten alkoholservering og jeg tror ikke det er foruftig at alkohol blir en naturlig del av stadig flere sammenhenger. Jeg synes derfor det er fornuftig å holde idrettsarrangementer alkoholfri i den grad det er mulig, og synes at "hvorfor?" er et mer relevant spørsmål enn "hvorfor ikke?" her. Finnes det noen god grunn til at det skal være alkohol kombinert med idrett? Jeg synes ikke det.

Dette.

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg har samme grunnholdning som Candy.
For meg er det som regel unaturlig å drikke alkohol på idrettsarrangementer, men det betyr ikke at jeg syns et før forbys. Folk får lære seg å styre seg selv.

"Folk får bare styre seg" er litt sånn "let them have cake". Litt solidarisk kan man vel være.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.