|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva må jeg få med meg i Houston?Jeg skal til Houston i en uke i mai, har ganske tett program, men regner med jeg kan snike meg unna hvertfall et par ettermiddager/kvelder. Hva må jeg få med meg? Hva bør jeg unngå? Restauranttips? Jeg tror jeg skal bo i Galleria-området, har fått tips om at det er lurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva må jeg få med meg i Houston?Shopping på Galleria er ihvertfall kjekt, selv om det ikke er noe billig lengre med høy dollarkurs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva må jeg få med meg i Houston?Lupe Tortillas kan anbefales ja. I alle fall den som ligger ved Grand Parkway, det er den jeg kjenner til. Sizzling fahitas og margaritas derfra er det ingenting som slår. Galleria er dyrt, vil du handle billigere drar du til Katy Mills. City Center er også et veldig kjekt område med restauranter og butikker, og ikke for langt fra Galleria. Yard House er en god lunsjrestaurant, men det er også plenty av gode middagsplasser der. Eddie V feks.
![]() |
#4 |
Har diplom
![]() Sv: Hva må jeg få med meg i Houston?Takk for tips! Det er jobbtur - så får se hva jeg rekker, men litt tid for meg selv bør jeg klare å snike meg til |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har diplom
![]() Sv: Hva må jeg få med meg i Houston?Drar opp denne igjen jeg, avreise nærmer seg. Jeg har endret litt på tidene, så jeg har to dager fri mens jeg er der borte (en alene, en med kollegaer), noen flere tips? Er det verdt å ta turen til Galveston f.eks? Ser ut som det er meldt pent vær på søndag, da har jeg fri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
♡
|
![]() Sv: Hva må jeg få med meg i Houston?Jeg synes Galveston var litt kjedelig om du ikke har lyst til å ligge på stranden, som jo kan være stas. Det var det ikke varmt nok til når vi var der. Det som var stas var lunsj på Hotel Galvez var stas og å spise gumbo på Little Daddy's Gumbo Bar.
![]() |
#7 |
Enda en som trener
![]() Sv: Hva må jeg få med meg i Houston?Været er vel gjerne perfekt for en dag på stranden nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har diplom
![]() Sv: Hva må jeg få med meg i Houston?Ja, det er meldt sol og 25 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Enda en som trener
![]() Sv: Hva må jeg få med meg i Houston?Sånn ellers kan jeg tipse om at det også er ganske greit å bo i City Center (hotell Sorella). Der er det flere restauranter og butikker i gåavstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har diplom
![]() Sv: Hva må jeg få med meg i Houston?Skal huske det til en evt neste gang! Jeg skal bo på Hyatt ved siden av Galleria denne gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva må jeg få med meg i Houston?Hotell Sprell og city center er veldig kjekt!
![]() |
#12 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva må jeg få med meg i Houston?Jeg MÅ alltid på Fogo de Chão, et brasilliask steakhouse. Helt fantastisk mat.
![]() |
|
|