Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serieanbefaling: Skam

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-16, 22:35   #381
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Gammel 26-04-16, 23:10   #382
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Og kva syns vi om William sitt instabilde? Han vil jo gjerne at alle skal vite. Skal tru om Noora godkjente den posten liksom. Jada, eg veit dei ikkje er ekte

Noen har lyst til å rope det ut til hele verden, ja.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 27-04-16, 13:33   #383
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny film nå, jeg skal se den nu.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-04-16, 21:12   #384
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Oj. Kva er det med dei to?

Gammel 27-04-16, 21:32   #385
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har ikke sett dette men skal ta en titt etterpå.

Sist redigert av GinaK : 27-04-16 kl 22:27.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 27-04-16, 21:40   #386
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

NRK har satt 12 års aldersgrense på serien.

Fakse er ikke aktiv  
Gammel 27-04-16, 22:34   #387
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tipper at Chris selger dop av noe slag.

Jeg må bare le av Eskild i messengerutvekslingen i kveld da.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 28-04-16, 14:22   #388
noen
This is normal!

noen sin avatar

Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lest noen av kommentarene som er skrevet av de over 40 om Noora-rollen og hvordan den utvikler seg, og jeg synes de er litt merkelige. De tar for gitt at William er den som lyver, manipulerer osv. Jeg tror det kan komme flere overraskelser rundt Noora. Jeg er ikke sikker på at hun har fortalt William sannheten om sin familie. (Mor sexolog, far psykolog, ingen søsken, foreldrene er ikke glade i henne.)

Jeg tror hun har hatt en spiseforstyrrelse (jf. samtalen med Vilde i påsken), at hun ikke har fortalt sannheten om familien sin og at det vil komme fram mer om fortiden hennes etter hvert.

Hun er veldig kul da!

Gammel 28-04-16, 14:30   #389
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Det er ganske mange kommentarer i Skam 20+ gruppa på FB som ikke er enige om at Noora manipuleres og at William er bare bad boy, altså. Noora vil holde hemmeligheten om William skjult for venner, hun lyger til alle, og spesielt og spesielt mot Vilde er dette ikke pent gjort. William har etter den scenen på broen bare oppført seg fint mot Noora, av det vi kan se og virker oppriktig forelsket i henne.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 28-04-16, 21:02   #390
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg har lest noen av kommentarene som er skrevet av de over 40 om Noora-rollen og hvordan den utvikler seg, og jeg synes de er litt merkelige. De tar for gitt at William er den som lyver, manipulerer osv. Jeg tror det kan komme flere overraskelser rundt Noora. Jeg er ikke sikker på at hun har fortalt William sannheten om sin familie. (Mor sexolog, far psykolog, ingen søsken, foreldrene er ikke glade i henne.)

Jeg tror hun har hatt en spiseforstyrrelse (jf. samtalen med Vilde i påsken), at hun ikke har fortalt sannheten om familien sin og at det vil komme fram mer om fortiden hennes etter hvert.

Hun er veldig kul da!

Helt enig! Jeg tror William har fått et "ufortjent" rykte som en som ligger rundt, og at det er mer med Noora enn vi får vite nå. Jeg tror også at hun har hatt en spiseforstyrrelse, det har vært mange antydninger til det underveis.

Gammel 30-04-16, 11:10   #391
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Ingen oppdateringer etter i går. Flere som ble skuffet over W i går? Den type vold med fullt overlegg er et for alvorlig karakterbrist til at Noora kommer til å tilgi tror jeg.

daffy er ikke aktiv  
Gammel 30-04-16, 12:10   #392
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Ingen oppdateringer etter i går. Flere som ble skuffet over W i går? Den type vold med fullt overlegg er et for alvorlig karakterbrist til at Noora kommer til å tilgi tror jeg.

Jeg er skikkelig skuffet over W. Men jeg tror serieskaperne tuller med hodene våre, og at det er meningen. Mange av fjortisfansen syns det er digg med gutter som slåss, så for dem så var det kult. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men jeg ble skikkelig skuffa over hele opplegget.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 30-04-16, 12:52   #393
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble også ganske oppgitt i går. Dette var ikke en slik William jeg ville se. Jeg synes ikke Noora skal tilgi det der.

Gammel 30-04-16, 13:23   #394
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg ble også ganske oppgitt i går. Dette var ikke en slik William jeg ville se. Jeg synes ikke Noora skal tilgi det der.

Nei, det ville være en ordentlig karakterbrist. Men vi får se hvor serieskaperne tar oss.

Gammel 30-04-16, 14:04   #395
Bonzai
Superaktiv

Bonzai sin avatar

Medlem siden: May 2008
Bonzai er litt kulBonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Ny episode nå.

Bonzai er ikke aktiv  
Gammel 30-04-16, 14:44   #396
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg kommet etter og fått sett alle episodene også
Sent men godt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-04-16, 16:27   #397
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Så tur i parken episoden nå. Så utrolig utrykksfull Williamskuespilleren er. Fascinerende å kunne spille ut så mye uten ord. Kjenner jeg er litt trist over hele greien. Dette er jo skikkelig kjipt. Hvor lenge går sesong 2 mon tro? Nærmer den seg slutten kanskje?

daffy er ikke aktiv  
Gammel 30-04-16, 16:28   #398
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Gårsdagens fredagsepisode var episode 7 av 12.

Gammel 30-04-16, 18:38   #399
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Så tur i parken episoden nå. Så utrolig utrykksfull Williamskuespilleren er. Fascinerende å kunne spille ut så mye uten ord. Kjenner jeg er litt trist over hele greien. Dette er jo skikkelig kjipt. Hvor lenge går sesong 2 mon tro? Nærmer den seg slutten kanskje?

Enig med deg, tenkte akkurat på det samme. Det blikket liksom. Noora er litt mer forutsigbar føler jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-04-16, 21:07   #400
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg flirer godt av alle Noora-kopiene i byen nutildags.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.