Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-07, 13:29   #141
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi drar jammen til Alcudia den 19. mai. På tide å se seg om etter en ny koffert og nytt sommertøy til gutta kanskje.

9. juni drar vi til Danmark. Jeg skal jo være gudmor til min lille søte danske nevø.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 18:13   #142
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flybillett til Oslo i veska. Ned i morgen tidlig, opp på fredag ettermiddag.
Det er ledersamling med jobben, så det er ikke ferie, men et avbrekk fra den vanlige jobbhverdagen.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 18:21   #143
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Iset har både hennes og mine togbilletter i en skuff. (eller e-mail inboks eller noe sånn.) Vi skal til Oslo på Norwegian Wood!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 19:02   #144
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg 17 Mai biletter og pinsehelg biletter liggende i skuffen (eller mer riktig på dataen).
Sommerbilettene er ikke bestilt, men skal med båten en tur.
Håper også å ta en syden tur på høsten en gang, men det er litt vanskelig å bestille noe når jeg ikke har noen aning om hvordan fremtiden ser ut (jobben til gubben spes).

Gammel 10-05-07, 00:05   #145
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg kjøpt biletter til Stocholmturen i august.

I morgen er det 2 uker til vi reiser til Kreta.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 16-05-07, 00:03   #146
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Londontur i boks! Billettene er så ferske at de ryker ca, 2 timer gml. Gleder meg Aldri vært der før. Må jakte på en god turistbok og hotell nå fremover. OG finne ut hvor DisneyStore er

Gammel 16-05-07, 00:53   #147
tutta
Passiv

Standard

Billett til megselv til syd-Frankrike i slutten av måneden for 1 uke. Husmorferie for å få litt overskudd igjen.

Gammel 16-05-07, 10:49   #148
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Drar til Kreta 3. juni. Gleder meg!!!!

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 20-06-07, 23:28   #149
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

har reservert et nyyydelig hus i Orlando til neste sommer i 4 uker. Vi må ha billige flybill om vi skal ha råd til å dra. Håper så inderlig vi får det til! Blir fort 35000 i kun fly med 2 v og 3 b.

Gammel 20-06-07, 23:32   #150
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har flybilett til London i august hvor jeg skal se Prince live to kvelder. Sammen med 7 venninner.

Gjett om jeg gleder meg, 4 dager i London med venninner i tillegg til konsert med min ungdoms helt!

Kaz er ikke aktiv  
Gammel 20-06-07, 23:32   #151
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har billetter til Skrimmel Skrammel i oktober!

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 20-06-07, 23:34   #152
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal til Mallorca i to uker i sommer, og så skal vi på Vamp musikal i september.

Jeg har lyst på en juleshoppetur til København, men jeg har ikke handlet billetter helt enda.

Señora er ikke aktiv  
Gammel 20-06-07, 23:36   #153
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kristiansand - Hirtshals teller vel?

Snart sommerferie!

Gammel 20-06-07, 23:38   #154
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt billetter til Døgnvillfestivalen til meg og mannen til 24. og 25. august.

Før det skal vi bruke billettene til Kreta for hele familien. Gud så deilig det skal bli å få tela ut av kroppen!

Gammel 20-06-07, 23:39   #155
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Om 15 dager er vi på Lanzarote ..

Nei, det var vi ikke det (mars). Turen måtte avlyses på grunn av et kurs mannen i huset måtte på pga ny jobb. Nå er derimot ny tur bestilg, så 9. november setter vi kursen mot Lanzarote .

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 20-06-07, 23:47   #156
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Nei, det var vi ikke det (mars). Turen måtte avlyses på grunn av et kurs mannen i huset måtte på pga ny jobb. Nå er derimot ny tur bestilg, så 9. november setter vi kursen mot Lanzarote .

Bedre sent enn aldri!!

Gammel 21-06-07, 08:12   #157
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Vi reiser til Frankrike om ett par uker. Skal innom Marseille, Nice, Cannes og St.Tropez. Til høsten drar vi til København. Gleder meg!!

Frances er ikke aktiv  
Gammel 21-06-07, 08:19   #158
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I tillegg så har vi nå billetter til den Franske rivieran i september. Det blir sammen med min familie (min pappa med samboer (mamma lever ikke) og søsteren med mann og barn).

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 21-06-07, 08:30   #159
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal til Paris i juli og til London i oktober

Jepp,gleder meg MASSE

nikki er ikke aktiv  
Gammel 21-06-07, 08:32   #160
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

[quote=Frances;440158]Vi reiser til Frankrike om ett par uker. Skal innom Marseille, Nice, Cannes og St.Tropez. [/quote

Heldiggris!!!DET høres deilig ut

nikki er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25.