Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-16, 13:14   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Min spiller fotball, leker i klatrejungelen, leker boksen går og mye mer.
Han løper vel omtrent i hvert eneste friminutt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 13:23   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor pyntet må barn/ungdom være som gjester i en konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Min spiller fotball, leker i klatrejungelen, leker boksen går og mye mer.
Han løper vel omtrent i hvert eneste friminutt.

Her er det stort sett fotball det går i for guttungen og eldstejenta. Eldstejenta spiller gjerne fotball i parken etter skoletid også, sammen med kompisene, før hun kommer hjem. Og klatrer og turner mye i tillegg. Ellers er de vel inne i den årvisse sesongen for klinkekulespill, og det er jo ikke riktig like fysisk.

Hva yngstejenta bedriver i friminuttene vet jeg egentlig ikke. Jeg tror det varierer veldig. I motsetning til sine to søsken er hun ikke særlig opptatt av fotball. Det har vel vært en del "boksen går" i det siste, og ellers en del klatring og turning. Hun bruker forresten ikke trenings- eller joggebukser i noen særlig grad. Hun liker best smale jeggings etc.

Skolen er midt i asfaltjungelen, så hyttebygging i skogen er det relativt lite av da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.