|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Finne på med barn, en søndag, i området Jessheim - EidsvollFinnes det noe i området her som egner seg bra å ta med små barn på?
![]() |
#2 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finne på med barn, en søndag, i området Jessheim - EidsvollDet er ganske fint rundt Nordbytjernet på Jessheim. Veldig fint å gå tur rundt der.
![]() |
#3 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Finne på med barn, en søndag, i området Jessheim - EidsvollGamle Hvam museum i Nes kommune åpner sesongen 22. mai. Der finnes det kafé, gamle traktorer, ikke-trå-på-bakken-løype, gamle gårdsbygninger og utstillinger, sandkasse og leketraktorer og en hel del annet. Nærmere sommeren er det høns, griser, sauer og kaniner også. I tillegg har museet en egen plantesamling - i form av en flott hage med masse gamle sorter.
![]() |
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Finne på med barn, en søndag, i området Jessheim - EidsvollTakk for gode tips.
![]() |
#5 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Finne på med barn, en søndag, i området Jessheim - EidsvollEidsvoll 1814 har også en del program for barn innimellom. Sjekk også bibliotekene, der hender det at skjer noe.
![]() |
#6 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Finne på med barn, en søndag, i området Jessheim - EidsvollRåholt bad synes jeg er veldig fint for den aldersgruppen. Vi har vært der ofte og liker oss godt der.
![]() |
|
|