|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hjelp meg å gjøre dette kjøkkenet praktisk og stilig!Hva med en "kaffestasjon" på motsatt vegg? Type 1 meter bred med kolonialskuffer under, benk til vannkoker, brødrister og kaffemaskin. Og så overskap over der igjen. Veldig traust løsning, men det gir litt benkeplass og plass til pepperkakeformer. Men jeg ser ikke helt om det er plass?
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp meg å gjøre dette kjøkkenet praktisk og stilig!
Men de kan man jo ikke dra ut pga komfyren?
takk!
Men da får vi ikke plass til kjøkkenbord?
![]() |
#3 |
can-jur
|
Fra vinduet og mot ovnen må det uansett være åpent under benken på grunn av skuffeseksjonen (litt upraktisk men det vil funke) varmeovnen under vinduet og komfyrer. Men det blir mye benkeplass hele veien og mange skuffer fra veggen og bort til vinduet. Under der det ikke er skuffer kan du jo ha en høy krakk så kan man sitte der å se ut av vinduet.
![]() |
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
Men den løsningen vil uansett bare gi en 40 cm djup benk. Jeg ville ha bygd om hele kjøkkenet.
![]() |
![]() |
#5 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å gjøre dette kjøkkenet praktisk og stilig!Kan du ikke bygge øy med bordplate som stikker litt ut på begge sider? Da kan du ha barkrakker rundt, og redder både spiseplass og oppbevaring.
![]() |
#6 |
can-jur
|
![]() Sv: Hjelp meg å gjøre dette kjøkkenet praktisk og stilig!Jeg er ingen kunstner så bær over med meg.
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
Hm, ja, begge disse er en mulighet.
![]() |
#8 |
Off the map.
|
Ja, det kan være en plan. Et slags kombinert kjøkkenbord og bakebenk midt i rommet.
![]() |
|
|