Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vis meg puteoppbevaringa di!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-16, 13:03   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg puteoppbevaringa di!

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg trur vi lander på denne løysinga, vi og. Då kan dei ligge ute når vi er heime og viss vi reiser bort, kan vi ta dei inn i stova. Dei ligg jo ikkje i vegen dersom vi er bortreist. Takk for tips!

Vi har akkurat skaffet oss sånn IKEA-trekk (det som heter trekk til solseng) og gjør det sånn, vi også, og det er simpelthen genialt! Farvel, gigaputehaug!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 13:04   #2
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi har akkurat skaffet oss sånn IKEA-trekk (det som heter trekk til solseng) og gjør det sånn, vi også, og det er simpelthen genialt! Farvel, gigaputehaug!

:tommelopp: Då kan eg skrive handleliste, i staden for å bli med til IKEA og leite.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 23:37   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette?
http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/70292321/

Hvordan fester man det, da? Det ser skreddersydd ut til den solstolen fra Ikea.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-16, 11:11   #4
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dette?
http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/70292321/

Hvordan fester man det, da? Det ser skreddersydd ut til den solstolen fra Ikea.

Det, ja. Det er strikk rundt kanten, så det er som et poselaken. Jeg bare legger alle putene i den ene lengden av hjørnesofaen og svupper trekket utenpå. Perfekt!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 18:28   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det, ja. Det er strikk rundt kanten, så det er som et poselaken. Jeg bare legger alle putene i den ene lengden av hjørnesofaen og svupper trekket utenpå. Perfekt!

Er det høyt nok til sofaen? Festes det bare med strikk, eller er det noen stropper som kan festes rundt sofaben? Det er vindutsatt på takterrassen.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 20:20   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Er det høyt nok til sofaen? Festes det bare med strikk, eller er det noen stropper som kan festes rundt sofaben? Det er vindutsatt på takterrassen.

Det er stropper med borrelås til å feste rundt ben. (Men jeg har møbeltrekk og ikke solsengtrekk, vet ikke om det kan være forskjell.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 17:41   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reklamerer for ikea-trekk her hjemme og har vist mannen denne tråden. Han forstår det slik at dere som bruker trekk på hjørnesofa har modulsofa, slik at trekket kan festes. Vi har ikke modulsofa, bare en helt vanlig hjørnesofa. Det funker ikke da?

Gammel 23-05-16, 20:49   #8
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har sånt trekk fra sommershoppen, putene blir våte om det regner nok, og syns det er pes å trekke på og av trekket.

Så derfor har vi kjøpt telt, nå har vi putene liggene i møblene fra vår til høsten, fungerer strålende. Putene blir ikke fuktige inne i teltet, men vi stenger veggene hver kveld.

Gammel 27-05-16, 18:35   #9
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Reklamerer for ikea-trekk her hjemme og har vist mannen denne tråden. Han forstår det slik at dere som bruker trekk på hjørnesofa har modulsofa, slik at trekket kan festes. Vi har ikke modulsofa, bare en helt vanlig hjørnesofa. Det funker ikke da?

Nå er løysinga testa gjennom vind og regn. Eg la alle putene oppi den største madrassa og trakk solsengtrekket godt rundt putene og madrassa. Det blei liggjande ein vanndam oppå trekket og putene var heilt tørre. Så jo, det funker utan å feste trekket i sjølve sofaen.

The glass is refillable.
Gammel 12-05-16, 23:42   #10
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Mann: Jeg drar til IKEA og får tak i de hyllene jeg mangler til kjelleren.
Kone: Åh, eg har akkurat begynt på ei ny handleliste!
Mann:

Resultatet er like fullt putetrekk.

The glass is refillable.
Gammel 13-05-16, 10:30   #11
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Funker det??

Og er det stort nok til å dra over en hjørnesofa?

Jeg begynner å bli litt lei av å stappe 13 store puter og noen små hver eneste kveld, kunne vært greit med et slikt trekk og dra over det på godværsdager!

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-16, 10:35   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Funker det??

Og er det stort nok til å dra over en hjørnesofa?

Jeg begynner å bli litt lei av å stappe 13 store puter og noen små hver eneste kveld, kunne vært greit med et slikt trekk og dra over det på godværsdager!

Enig. Men jeg ser ikke for meg at et trekk ment til solstol kan passe til hjørnesofaen vår.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.