Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør russefeiringen i dagens form avskaffes?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-16, 14:47   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør russefeiringen i dagens form avskaffes?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, jeg skjønner godt at man kan se positive ting med bussene også. Det er et ganske stort prosjektarbeid de skal gjennom og drive selv, med all læringen pg jobbingen det innebærer. Og å bli med på en trygg og oppstaset buss som ungen har jobbet knallhardt for å få til, med opp- og nedturer, høre den stygge musikken deres, møte vennene, snakke om hva de driver med, utnytte anledningen til noen formaninger... Jeg ville garantert gjort det selv, om noen av ungene skulle velge å bli med på galskapen.

Å bli med en buss med skikkelige ungdommer er ikke å legitimere hva drittsekker på andre busser driver med, altså.

Den "foreldrerulle"-reportasjen jeg så på NRK var "hoie med ungene og drikke og åpenbart være litt bedugget samtidig som man blir intervjuet som russeforelder på TV". Og fremsto FULLSTENDIG latterlig i mine øyne.

Men jeg regner med at du ikke hadde rullet sånn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.