|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BuekorpsFor meg så alle på fanebæringsvideoen voksne ut, og det gjør de fortsatt. Jeg ante ikke at det bare er barn som holder på med buekorps (jeg har aldri vært i Bergen eller sett buekorps live, bare hørt om det), så det farget selvsagt hvordan jeg oppfattet videoen. Hvis du sier at personene ikke er voksne så beklager jeg at jeg lo av akkurat den.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Buekorps
Selvfølgelig, men jeg synes ikke alle innlegg i denne tråden kvalifiserer til å ryddig fortelle hva en tenker om saken.
![]() |
![]() |
#3 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Buekorps
Det Stompa sa. Jeg skjønte ikke noe av buekorps, og synes denne tråden har vært (i hvert fall delvis) oppklarende. Jeg har ikke tenkt tanken at jeg eller noen andre har gjort narr eller ledd av barn. At jeg ikke skjønner konseptet er noe annet, men det har vi uvitende vært ærlige på, det er nettopp det vi spør om. Jeg er ikke i mål ennå, heller. Det er fremdeles ikke veldig klart for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|