|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() De kuleste, evt. kitschy-este solcellelampene du vet om?Vi får snart ny veranda, og jeg tror den blir innredet som en beach hut på Hawaii.
![]() |
#2 |
geskjeftig
|
![]() Sv: De kuleste, evt. kitschy-este solcellelampene du vet om?Å, det vil jeg også ha tips om.
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: De kuleste, evt. kitschy-este solcellelampene du vet om?Her var det i hvert fall en god del i over-the-top-sjangeren.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: De kuleste, evt. kitschy-este solcellelampene du vet om?
Jeg vet, jeg har en! Oh, jeg må vel ha en skilpadde?
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: De kuleste, evt. kitschy-este solcellelampene du vet om?Side 2 var jo klart best.
![]() |
#8 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De kuleste, evt. kitschy-este solcellelampene du vet om?
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: De kuleste, evt. kitschy-este solcellelampene du vet om?Se for eksempel kolibriene og "tiffany"-fuglen på denne siden: http://www.bakker-norge.com/tilbehor...ellebelysning/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: De kuleste, evt. kitschy-este solcellelampene du vet om?Kanina, den matcher flere! Både den tyske jakthytta og en julekjole med meiser på.
![]() |
#14 |
Vaklende
|
![]() Sv: De kuleste, evt. kitschy-este solcellelampene du vet om?Jeg må ha en flamingo - og stilen som passer til ellers! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|