|
|
#622 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamTydelig at seerene skal føle venting denne slutten av sesongen. Først skal William vente og nå er det Noora (og seerne!) som går på veggen. Blir jo lite progresjon av sånt da.
|
|
#623 |
|
can-jur
|
Sv: Serieanbefaling: SkamWilliam sitter i varetekt for å ha banket opp Nicolai. Så han får ikke svart før politiet er ferdig med å etterforske og sikre bevis.
|
|
|
#626 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamOgså blir det vel en cliff hanger til neste sesong, så helt i mål på alle plan kommer vi vel ikke.. |
|
|
|
|
#627 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg ler meg ihjel av alle teoriene, hashtags og statuser i sosiale media om SKAM for tiden, og da spesifikt om Williams forsvinning.
|
|
#632 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Serieanbefaling: Skam
Kanskje de bare er forut for sin tid, og vet noe vi ikke vet om folkeavstemnngen. |
|
|
|
|
#633 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg leste en utrolig bra kommentar på kommentarfeltet etter den siste SMSen. Fritt sitert da jeg ikke husker helt. "Serieskaperene ville dekket behov hos målgruppen, men det ser ut til at de har skapt et behov [lang utenfor målgruppen ] de overhodet ikke klarer å dekke"
|
|
#634 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
#635 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
|
|
|
|
|
#636 |
|
|
Sv: Serieanbefaling: SkamHar de voksnes forventninger ødelagt serien? |
|
|
|
|
#637 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Serieanbefaling: SkamJa. |
|
|
|
|
#638 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Enig. Når vi som er godt over 30 begynner å snakke om hvor viktig denne serien er og at den må inn som pensum, da tipper jeg at det ikke tar lang tid før alle i målgruppa er "over it" for lenge siden. Ikke synes jeg den er så viktig heller. Den er bra ja, og jeg elsker den, men det er da ikke så mye nytt her, eller? Det er jo derfor den er så bra. Høy gjenkjennelsesfaktor.
|
|
#639 |
|
By the Sea
|
Re: Serieanbefaling: SkamDen er veldig viktig fordi den tar opp noe som "ikke er nytt" men som likevel mange føler seg alene om ig som det kan være tabubelagt å snakke om (og da tenker jeg ikke bare på overgrep, men like mye popularitet, det å føle seg utenfor, hvor langt man skal strekke seg for å bli akseptert etc).
![]() |
|
|