|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Barn som ødelegger
Om jeg hadde mistet et glass så det knuste, hadde jeg gitt beskjed om det, men regnet med at de kalkulerte med en viss svinn på glass. At det skal være svinn på lamper er litt mer enn det man må regne med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
OK, men da er jo ditt utgangspunkt at barnet gjoirde det med vilje, at foreldrene har oppdratt barnet sitt dårlig og burde holdt ham hardt i hånden. Det er jo noe ganske annet enn det som blir presentert i artikkelen, og som er utgangspunktet for hvorfor jeg er uenig. Hvor lett stolen er å velte, hvor mye med vilje det egentlig var etc. etc. er ting vi strengt tatt ikke kan vite noe som helst om, så sant vi ikke var til stede. Alt blir jo spekulasjoner.
![]() |
#3 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
Det er din tolkning. Dette er det som står i artikkelen:
Så vidt jeg kan se av nynorskordlista betyr det å "vrikke", det syns jeg er noe ganske annet. Selv hotelldirektøren sier at dette skjedde når gutten satte seg ned, fordi han var urolig, ikke at han satt i stolen og tippet den bakover med vilje.
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Barn som ødeleggerJeg ser ikke helt for meg hva man gjør, når man "rigler med stolbeina". :innrømmer:
![]() |
#8 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Tja, jeg tror utgifter på grunn av knust kjøkkentøy for et hotell langt overstiger utgifter på grunn av lamper, som jeg antar er en ganske sjelden hendelse.
![]() |
|
|