Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Vente på våren, 2016

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-16, 14:59   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vente på våren, 2016

Jeg bruker murerbøtter av ymse størrelse, du sparer deg jo for en del vanning med større potter. Men jeg ville valgt ca 20 liter minimum.

Gammel 26-05-16, 15:48   #2
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vente på våren, 2016

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg bruker murerbøtter av ymse størrelse, du sparer deg jo for en del vanning med større potter. Men jeg ville valgt ca 20 liter minimum.

Det bruker mamma også.

Her går det trått i hagen, det er så tett program om dagen. Skal se om jeg får sådd litt ute i pallekarmene i dag, så kommer det vel opp etter hvert... Ellers står pelargoniene og spirene ute og lufter seg, det var på tide.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.