Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-16, 21:13   #1
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer

At man i en alder av føkkings 40+ fremdeles får kvise på haka en gang i måneden.

Gammel 27-05-16, 23:02   #2
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

At man i en alder av føkkings 40+ fremdeles får kvise på haka en gang i måneden.

OH YES.

Gammel 27-05-16, 23:11   #3
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Høyner med kviseR, og ikke bare på haka! Panna, tinningen, haka og halsen! Får igjen for å ha "surfet" gjennom ungdomstiden uten en eneste kvise omtrent!

Gammel 27-05-16, 23:19   #4
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Det klør under gipsen...

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 27-05-16, 23:20   #5
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Det klør under gipsen...

Bruk strikkepinne!

Gammel 27-05-16, 23:37   #6
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Bruk strikkepinne!

Tørr ikke fordi jeg ikke vet hvor pinnene stikker ut av huden + har operasjonssår ett eller annet sted under der.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 28-05-16, 00:38   #7
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

To ting i dag: folk som kjører sakte (her jeg bor er det utrolig nok helt innafor å kjøre en god del under fartsgrensen) når jeg har dårlig tid.
Og folk som går sakte/stopper opp på kjøpesenteret, og ikke flytter seg ut av veien sånn at jeg kan passere. Jeg ønsker å gjøre ærendene mine så raskt som mulig, og skulle ønske at alle andre vil det samme, samt at de klarer å følge mitt tempo.

Gammel 28-05-16, 09:08   #8
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Tørr ikke fordi jeg ikke vet hvor pinnene stikker ut av huden + har operasjonssår ett eller annet sted under der.

Ja, da utgår strikkepinne. Du får tenke at kløen er et godt tegn. God bedring.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.