|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 graderJa overskriften sier vel alt.
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 graderFæle greier.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 grader
Nei.... nå er det en del år siden jeg var der, men ... nei....
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 grader
Kan sikkert tusle noen meter. Men det er jo fryktelig varmt!
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 graderDu kan jo ta 37-bussen til Stortorget, om det kniper veldig.
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 graderStock i Barcode-rekka (det hvite Deloittebygget med rare vinduer) har uteservering. Ligger riktignok rett ved veien, men ganske fint å sitte der i sola. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 graderDet er helt ålreit uteservering i Østbanehallen i retning Operaen.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 graderTror dette også må være en sånn ting som strider mot menneskeretighetenes paragraf 3.
![]() |
![]() |
#11 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 graderOg om alt annet skjærer seg og varmen blir uutholdelig så finnes jo alltids Sidesporet.
![]() |
#12 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 graderGår du bakveien ut Galleriet kommer du til Dattera til Hagen, Grønland 10. Fin bakgård.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 graderJa der har jeg jo faktisk vært! Må være et utrolig gammel sted.
![]() |
#14 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 graderØl, sol, Oslo... Ser ikke problemet i det hele tatt. Øl, sol, Oslo? Hva kan bli feil. Finn et sted og slå deg ned.
![]() |
#15 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 graderHer er det litt småkaldt, det blåser og regner litt innimellom så jeg syns ikke synd på deg.
![]() |
#16 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 graderHuff da. Jeg må på før-loppemarked dugnad jeg.
![]() |
#17 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 graderOperaen har uteservering og da sitter du og stirrer utover sjøen, det er ikke helt feil.
![]() |
#19 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 graderJeg ligger loddrett pga. rygg for øyeblikket - nær Oslo, så fra meg får du full medfølelse for hva du må igjennom.
![]() |
#20 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2015
![]() |
![]() Sv: Hjelp, jeg må drikke øl i Oslo nær sentralbanestasjonen og det meldes 28 graderDrikkepress? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|