Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det mulig å bli a-menneske, og er det verdt å prøve?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-16, 13:44   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å bli a-menneske, og er det verdt å prøve?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg fikk i går beskjed om at jentenes første kamper i helgas cup starter hhv. 09.20 og 08.00. Det er ved sånne anledninger jeg virkelig kjenner på hvor ihuga B-menneske jeg faktisk er. Utsikten til en slik helg formørker ikke bare helga, men hele resten av uka. Jeg ser det høres sutrete ut, men det er dessverre helt reelt. Jeg ble helt handlingslamma da jeg fant ut dette i går kveld, og er fortsatt i dårlig humør.

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Enig. Jeg ville ikke hatt det bra om jeg måtte stå opp like tidlig både på hverdager og fridager. Det høres rett og slett forferdelig ut.

Jeg skjønner deg godt. Det ville ødelagt veldig mye av helgefølelsen for meg også. For meg er sene kvelder med dertilhørende sene/late morgener uten vekkerklokke nettopp noe av det som gjør helger (og ferier) avslappende og gjør det lettere å takle de tidlige hverdagsmorgenene.

Der har du meg også. Når eg får slike helger er ikkje berre helga ødelagt men veka før. Eg grur meg, blir kvalm, sur og gretten. Når eg først er oppe og avgårde så er det heilt fint og eg har det bra, men eg har ikkje hatt helg om eg må ha vekkerklokke.

Gammel 01-06-16, 13:49   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Der har du meg også. Når eg får slike helger er ikkje berre helga ødelagt men veka før. Eg grur meg, blir kvalm, sur og gretten. Når eg først er oppe og avgårde så er det heilt fint og eg har det bra, men eg har ikkje hatt helg om eg må ha vekkerklokke.

Nesten godt å høre at det ikke bare er meg!

Gammel 01-06-16, 13:57   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesten godt å høre at det ikke bare er meg!

Vi er nok litt zpezielle som ytre dette men for meg er dette eit heilt reellt problem. Eg skulle bidra til idrettslaget i skikkelig dugnadsånd og fikk mail om at eg kunne ta frokostar for A-laget på laurdagar innimellom med servering 07.30. Det er så fullstendig uaktuelt at eg heller tar billettvaktene i timesvis foran heimekampane.

Gammel 01-06-16, 14:04   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er nok litt zpezielle som ytre dette men for meg er dette eit heilt reellt problem. Eg skulle bidra til idrettslaget i skikkelig dugnadsånd og fikk mail om at eg kunne ta frokostar for A-laget på laurdagar innimellom med servering 07.30. Det er så fullstendig uaktuelt at eg heller tar billettvaktene i timesvis foran heimekampane.

Ja, jeg tenkte også på det i går - om jeg fikk valget mellom f.eks. en nattevakt som varte til 3 og en kioskvakt fra 7, valgte jeg opplagt det første.

Gammel 01-06-16, 14:14   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Ja, jeg tenkte også på det i går - om jeg fikk valget mellom f.eks. en nattevakt som varte til 3 og en kioskvakt fra 7, valgte jeg opplagt det første.

Haha, nattevakt anytime

Gammel 01-06-16, 16:45   #6
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Når eg først er oppe og avgårde så er det heilt fint og eg har det bra, men eg har ikkje hatt helg om eg må ha vekkerklokke.

Ja!! Vekkerklokke = ikke fri, uansett hva jeg skal.
Om to uker vet jeg at jeg skal kjøre på en cup som kanskje begynner 8.30. Det irriterer meg skikkelig, fordi jeg heller vil sove.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.