Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære
Opprinnelig lagt inn av 007, her.
Jeg er en av de som har uttalt at jeg synes hår under armene er ekkelt, og det står jeg for. Men jeg sender ikke damer mad synlig behåring blikk av den grunn, jeg kan da oppføre meg. Det samme gjelder forøvrig fett hår, jeg synes det også er ekkelt og ser uhygienisk ut.
Mørke hår på legger er lite pent i følge meg, men ikke på samme måte som hårete armhuler. Om folk vil la håret gro er det opp til den enkelte, jeg er ikke en av dem. Jeg ser ikke på det som undertrykkende heller, jeg er bare ikke så glad i kroppshår. Ikke på menn heller, hårete rygger, skuldre og skjegg er rett og slett ikke noe jeg liker.
For meg er det heller ikke forskjell på sommer eller vinter, jeg barberer meg her og der året rundt, det tar meg noen minutter i dusjen noen ganger i uka.
Jeg klarer bare ikke å se at hår under armene på gutter er mindre ekkelt enn hår samme sted på jenter, og synes det fremdeles er drøyt å karakterisere noe på andres kropper som ekkelt.