![]() |
#461 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag hadde vi kald mat. Tunfisk, avokado og tomat delt i biter, med sitron og salt på. Nydelig! |
![]() |
![]() |
#462 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Chili Con Carne. |
![]() |
![]() |
#463 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Stekt seifilet (fersk) m/ purre surret i creme fraiche. Hjemmelaget potetmos. |
![]() |
![]() |
#464 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Vi har hatt deilig pastasalat med fullkornspasta, kyllingfilet, stangselleri, grønt eple, vårløk, cherrytomater, pinjekjerner og fetaost av den milde myke typen. Dressing av hvitløk, olivenolje, balsamicoeddik og basilikum. |
![]() |
![]() |
#465 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?
Guriland dette hørtes fantastisk deilig ut alt sammen!! Skikkelig sommermat!
#466 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag gleder jeg meg oppriktig til å spise ferske reker med masse sitron, pepper og dill sammen med min mor og søster og masse hvitvin.
#467 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Noe med kyllingfilet, og sannsynligvis brun ris, og hva jeg nå ellers kan finne i skapet. Brokkoli, sikkert, og tomater, og antagelig kokosmelkbasert saus.
#468 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg skal feire at jeg nå har 7,5 uker ferie foran meg. Men jeg vet enda ikke med hva. |
![]() |
![]() |
#471 |
Sperret
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Pølser med brød/lomper og masse tilbehør. Bestemt av eldsta som skal ha en venninne på overnatting. Selv er jeg null glad i pølser og satser på noen knekkebrød med rekeost og fete vafler til kveldskos. |
![]() |
![]() |
#472 |
X First Lady
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Fullkornpasta med tunfisksaus. |
![]() |
![]() |
#473 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Improvisert pølsegryte. Brun saus, en boks hakkede tomater, en pakke grillpølser og omtrent en frokostbolle pastaskjell. Ost på toppen, gratinert i ovnen til osten var smeltet. Barnas favoritt her i huset. |
![]() |
![]() |
#474 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hva er det til middag i dag?Nå kan jeg endelig lage middag og spise hva jeg vil igjen, etter måneder med sykehusmat. |
![]() |
![]() |
#475 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Onsdag hadde vi reker og blåskjell. Blåskjellene ble tilberedt slik: Jeg freste en halv løk og et par hakkede hvitløksfedd i litt olje på ganske høy varme og hadde i en kilo blåskjell, helte på et lite glass hvitvin og litt hakket persille og en knapp halv pakke matfløte og lot det surre under lokk i fem til ti minutter. Det ble fryktelig godt.
#476 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag har vi hatt hjemmelaget tomatsuppe og pannekaker. I morgen skal jeg ovnsteke en hel ørret med masse snadder inne i fisken og ha poteter og agurksalat ved siden av. Jordbærmousse til dessert.
#478 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Det høljeregner her, en dag i rekken av mange regndager
#479 |
I mål
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Igår var det hentesushi, kanskje fra samme sted som Skilpadda, for vi henter i Skilpaddaland |
![]() |
![]() |
#480 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag er det maistortillas med kjøttdeig og grønnsaker. Vi driver med Prosjekt Spis Opp Alt Som Er I Fryseren og skal derfor ha endel wok denne uka, stek og mange gode smoothies (ikke til middag da) for å få plass til masse nye bær og annet snask.
|
|