Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fordelen med å bo på landet!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-16, 21:22   #1
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fordelen med å bo på landet!

Fint du koser deg! For meg er det ingenting med livet på landet som høres hverken gøyalt, koselig eller fint ut . Jeg blir paranoid av å ikke ha naboer man ser og jeg hadde blitt gal av å ikke ha folk rundt meg til en hver tid. Men så irrer jeg meg fint lite over nabokatter, nabounger, naboer, trampoliner, fotballspilling, frisbeekasting, bråk, snømåking, fikse ideer eller mennesker som lever generelt.

Droppe å klippe plenen og ha fest til klokka 6 med musikken på full vreng kan vi gjøre i byen også. Det har jeg gjort mange ganger .

Gammel 07-06-16, 21:45   #2
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Vi har hytte på landet, og jeg synes det bråker mer der med maskiner og trakorer held døgnet. For ikke å glemme bikkjene som er ute hele døgnet og bjeffer.
Takke meg til byen, mye stillere der.

Gammel 07-06-16, 21:59   #3
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere er gærne alle sammen!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-16, 22:27   #4
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Fint du koser deg! For meg er det ingenting med livet på landet som høres hverken gøyalt, koselig eller fint ut . Jeg blir paranoid av å ikke ha naboer man ser og jeg hadde blitt gal av å ikke ha folk rundt meg til en hver tid. Men så irrer jeg meg fint lite over nabokatter, nabounger, naboer, trampoliner, fotballspilling, frisbeekasting, bråk, snømåking, fikse ideer eller mennesker som lever generelt.

Droppe å klippe plenen og ha fest til klokka 6 med musikken på full vreng kan vi gjøre i byen også. Det har jeg gjort mange ganger .

E9, som kidsa sier.

Gammel 07-06-16, 22:46   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

E9, som kidsa sier.

Det sier min kid hver gang vi kjører E8 og E6 for å komme oss ut på landet.

Jeg er jo fra landet, og det er jo fint å være der iblant og være sosial. Bare gå "neri gårdan" og drikke kaffe og skravle, for eksempel.
Men jeg liker ikke å bo aleine på landet, er altfor husredd og mørkeredd. Bedre med blokk i byen. Og så er det ingen elger eller løse hunder i nabolaget her.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.