Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Når bytter dere ut senger?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-16, 10:01   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når bytter dere ut senger?

Jeg har også lurt litt på dette. Senga vår er 12 år gammel og fungerer egentlig helt greit, og jeg vet at vi bare kan kjøpe ny overmadrass. (Nå er det lenge siden ungene hadde uhell og enda lengre siden de hadde det i vår seng.)

Men så lurer jeg på om vi har lyst på seng som er 180 cm isteden når vi flytter om 2 år.

Er det innafor å bytte ut en egentlig fungerende seng bare fordi man har lyst på en som er bittelitt bredere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.