Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kjøpe bakovervendt bilsete til 3-åringen i USA. Tips?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-16, 21:31   #11
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpe bakovervendt bilsete til 3-åringen i USA. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

I tillegg vet jeg ikke hvor enkelt det er å få fatt i, men forhåpentlig har jeg feil. . Jeg så dessverre ikke et eneste barn eldre enn 1 år som satt bakover når vi bodde i USA.

Jeg vet jo ikke hvor lenge siden dere bodde der, men jeg tror faktisk det har skjedd en god del på den fronten. Har funnet en god del forskning på dette, og de nasjonale trafikkmyndighetene er nå ganske klare på at anbefalingen er til minst 3 år, helst lenger. Det er ganske mye å finne på Wal Mart og Amazon nå, i hvert fall. Vi bestilte nå fra Wal Mart, valgte et sete som var hakket opp i klasse fra det Isolde linket til, litt mer sidestøtte ved hodet. Kostet 120 dollar. Jeg tør liksom ikke gamble på dette for noen hundrelapper.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.