Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lamzac - hvor kjøpe?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-16, 12:15   #21
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lamzac - hvor kjøpe?

Har også hørt at de ikke akkurat blåser seg opp etter to "lufteturer".

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-16, 13:01   #22
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

(Kilde: youtube.com)

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-16, 13:14   #23
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

XXL reklamerer med at de har en slik variant, så det må gå fint å få den i butikk i Trondheim, Lille My.

Gammel 16-06-16, 13:19   #24
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

XXL reklamerer med at de har en slik variant, så det må gå fint å få den i butikk i Trondheim, Lille My.

Takk! Da er det kanskje mulig å få se på en, eller få en demo, før man kjøper. Som sagt, det aner meg at det ikke er helt så enkelt som det ser ut, og gidder ikke kjøpe katta i sekken. Men om det funker, så kjennes det ut som jeg må ha en.

Gammel 16-06-16, 13:22   #25
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Det var flere sånne i bruk på speidertreff sist helg, og man trenger mer plass enn han på videoen der ja. Har ikke prøvd å fylle vår med luft enda siden den er en gave, men i følge datteren så hadde de speiderne som brukte de tatt en runde på plassen og det hadde funka fint. Men hun sa at det måtte nok være de største/voksne speiderne som gjorde det, for det krever litt teknikk.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-16, 13:24   #26
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

(Kilde: youtube.com)

Men jeg har sett andre videoer (private, ikke reklame) av folk som er litt mer heldige enn han der.

Sist redigert av My : 16-06-16 kl 13:33.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-16, 13:24   #27
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

De selges forøvrig på eBay nå, i bøtter og spann, og man får de under tollgrensa. Og i to str, så jeg skal bestille en som er litt mindre til ungene, tenker det er verdt å teste ut.

Gammel 16-06-16, 13:27   #28
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

på ludostore selges de også, ser jeg....Selv er jeg skeptisk til patenten. Ser for meg at jeg springer rundt og forsøker å fange luft for alt det er verd....

Gammel 16-06-16, 13:39   #29
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Men jeg har sett andre videoer (private, ikke reklame) av folk som er litt mer heldige enn han der.

Jeg søkte etter dette på youtube i går og han her var den første jeg åpnet. Holdt på å le meg i hjel og mannen ble ikke mer overbevist. Men fant andre litt heldigere/dyktigere enn han der da ettetpå.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-16, 13:49   #30
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Vi har slike, ein til kvar, kjøpt på ebay. Første gong eg prøvde angra eg på heile prosjektet, men fann då ut av det etterkvart (og fleire filmar på youtube, m.a. den over ). Det lettaste er dersom det er litt vind, men det går fint utan også. Opne opp, sop inn litt luft (eg tek eit steg eller to dersom det ikkje er vind) og ver kjapp med å lukke igjen opninga. Det siste der er viktig, og det eg ikkje fekk med meg dei første gongane. Gjenta prosessen så mange gongar du treng. Veldig deileg å ligge i!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-16, 14:03   #31
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Vi har slike, ein til kvar, kjøpt på ebay. Første gong eg prøvde angra eg på heile prosjektet, men fann då ut av det etterkvart (og fleire filmar på youtube, m.a. den over ). Det lettaste er dersom det er litt vind, men det går fint utan også. Opne opp, sop inn litt luft (eg tek eit steg eller to dersom det ikkje er vind) og ver kjapp med å lukke igjen opninga. Det siste der er viktig, og det eg ikkje fekk med meg dei første gongane. Gjenta prosessen så mange gongar du treng. Veldig deileg å ligge i!

... og akkurat når jeg hellet mot å slå det fra meg.

Gammel 16-06-16, 14:08   #32
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Jeg måtte jo ut og teste den nå, selv om det er praktisk talt vindstille. (Satser på at den jeg har bestilt på eBay dukker opp i tide til å kunne bli gave ) Og det var virkelig ikke så vanskelig å fylle den, men det blir litt humor hvis man prøver å legge seg i den før man har fått nok luft i den. et par ekstra runder med stramming så ble den akkurat så bra som jeg har tenkt da, for jeg har kjøpt de først og fremst for at jeg skal kunne ha noe å legge meg nedpå og slappe av på hvorsomhelst og nårsomhelst når vi skal på ferie i år, og i Danmark blåser det jo alltid fra alle kanter i tillegg, så det burde bli helt supert.
Så jeg er fornøyd med den fra Speidersport i alle fall.

Gammel 16-06-16, 14:13   #33
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ehh.. det har jeg også lest om.
På nettsiden der jeg bestilte, Chillout, har det nå kommet info om at de skal sende ut fra 20.juni så spent på om jeg i det hele tatt får min sending i sommer.
Jeg betalte med paypal, er det mulig da å avblåse kjøpet??

Jeg sjekket facebooksiden deres, og der så det ut som om de har sendt ut flere lenge etter at jeg bestilte. Og så svarer de ikke på mail, så jeg har gått via paypal for å heve kjøpet på den jeg bestilte der. Håper du er heldigere enn meg og får din da, jeg bestilte i begynnelsen av mai.

Gammel 16-06-16, 15:39   #34
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg så det. Så derfor er jeg usikker på om jeg får min forsendelse når de henger etter med levering helt fra tidlig i mai...

Når jeg bestilte den 7. så stod det ikke noe om lang leveringstid men ser at det står nå.
Det er nå jeg vil ha den og har jo betalt så avventer en uke til så går jeg inn på Paypalen min og sletter. Får se hvor godt det fungerer da..

Gammel 16-06-16, 16:43   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, herregud, herregud, den videoen!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-16, 16:55   #36
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joda. Jeg drev på som han i videoen og ble også kastet ut av den da jeg endelig fikk litt luft inni.

Jeg bestilte fra Kina (aliexpress) og betalte 280,- for den ca. Syns i grunnen ikke den er verdt mer heller.

Den er deilig å ligge i den altså, når jeg endelig knakk koden for luftfylling (løft den opp og nykk litt til som om du strekker et laken eller rister et håndkle, lukk med det samme og gjør det samme med neste side, da er det gjort på ganske kort tid).

Gammel 16-06-16, 21:51   #37
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg bestilte to stk fra Gosh! Spektrum i Molde på lørdag, og fikk de i dag. Må øve litt, men tror det blir bra.

Gammel 17-06-16, 00:31   #38
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jeg bestilte to stk fra Gosh! Spektrum i Molde på lørdag, og fikk de i dag. Må øve litt, men tror det blir bra.

Hva betalte du for den?

Gammel 17-06-16, 10:09   #39
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Ser ut som denne butikken: http://spektrumprofil.no/shop/produkt/luftsofa/

Gammel 17-06-16, 10:12   #40
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Jeg lurer veldig på hvordan noen klarer å legge seg på sånne i vann da, det virker særdeles uoverkommelig, evt en usedvanlig god treningsøkt der man får trimmet både lattermuskler og ikke minst får trent på å ligge helt stille! For det skal ikke mye bevegelse til før man blir kastet i vannet tror jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.