Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lamzac - hvor kjøpe?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-16, 10:47   #41
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lamzac - hvor kjøpe?

Jeg bare skal ha en sånn der. De har hatt i XXL sin nettbutikk, men det ser ut som om de er utsolgt nå. Mannen har sett etter i butikk og de ble aldri enige med seg selv om de hadde eller ikke. Men ting tyder på at de har bestilt til butikkene også.

Gammel 17-06-16, 18:54   #42
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

GinaK- etter at jeg kontaktet chillout via paypal har de fremdeles ikke svart på noen av henvendelsene mine, men jeg har fått en automatisk "en pakke er på vei til deg"-Mail fra dem i dag, med en sånn i feil farge. Og da etter at jeg har sendt dem Mail hvor jeg har bedt om å heve kjøpet.
Blir helt oppgitt jeg, og mener jo at når jeg har varslet FØR de sender varen fra seg at jeg ikke skal trenge å betale noe returporto i alle fall.
Faktisk er jeg så sur at jeg har skrevet at de bør jobbe en del med kommunikasjonsbiten av bedriften sin.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-16, 01:19   #43
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Hva betalte du for den?

999,- for to, da var det fri frakt også. De tar 599,- for en. Mulig de er litt utplukka for enkelte farger, jeg fikk mail om jeg ville vente til de fikk inn mer, eller ta en annen farge. Jeg valgte det siste.
Jeg sjekket et par videoer på youtube, og da fikk jeg det til ganske kjapt. Jeg måtte løpe litt, og så var det jo den biten med å lukke fort nok da, men det gikk greit ja.

Gammel 18-06-16, 13:27   #44
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte på XXL i dag. Har bestilt hos boksokk.no også, men deres "får på lager fredag og sender ut fortløpende" var ikke så veldig løpende tydeligvis.

Gammel 18-06-16, 18:16   #45
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg kjøpte på XXL i dag. Har bestilt hos boksokk.no også, men deres "får på lager fredag og sender ut fortløpende" var ikke så veldig løpende tydeligvis.

I butikk eller på nett?

Gammel 18-06-16, 18:28   #46
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

I butikk eller på nett?

I butikk ja.

Gammel 20-06-16, 19:23   #47
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

GydaG, har du fått den nå?
Ser på nettsiden at de har endret tilbudet som tidligere var tom 20.juni til å gjelde videre.
Spent på om vi ser noe til disse innen sommeren er over..
Hvor lett er det å angre handelen på PayPal?

Gammel 20-06-16, 20:28   #48
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk endelig svar fra dem i går, og de har refundert pengene så da tar det vel et par dager før de er tilbake på kontoen min.
Det var noe svada med at de skulle sende ut omtrent 100.000 sånne og jeg var nok ikke først i køen.
Sjekket sporingsnummer jeg fikk fra Bring, og de har enda ikke levert den ut, så jeg regner ikke med at de sender den heller. I så fall regner jeg med at jeg bare kan la være å hente den ut.

Du kan bare logge inn på paypal, og gå til handlehistorikken og trykke deg frem. Og sende melding til selgeren først, det gjorde jeg. Det ordna seg da, men det tar noen dager.

Gammel 20-06-16, 20:44   #49
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Takk for svar og tips. Da prøver jeg det.
Har sett at de selger sånne både her og der så da kan jeg likegjerne kjøpe et sted som jeg får varen med en gang. Poenget er jo at de skal være med på ferien..evt får vi helt sikkert kjøpt sånn i Spania også.

Gammel 22-06-16, 12:32   #50
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Jeg sendte mail den 20. og fikk svar nå at min leveranse skal sendes på fredag så avventer litt og håper at den blir sendt den dagen.
Vil jo gjerne ha en sånn og de skryter jo av at det er fallskjermstoff som er brukt så da må den jo tåle litt bruk..
HAr kjent på en som selges på en helsekostbutikk og det stoffer er nok ikke brukt til fallskjerm, håper jeg.

Gammel 22-06-16, 20:40   #51
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper en når jeg kommer på ferie. Mannen lurer på hvordan de er på stranden når vi bader og det blåser, det får vi se.... litt spenning må vi ha i ferien også!

Gammel 22-06-16, 20:56   #52
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Skaff en snor og en teltplugg, så blir det litt mindre spennende. Det har i alle fall vi tenkt.

Gammel 24-06-16, 10:51   #53
veobra
på slep

veobra sin avatar

veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Vi har den fra XXL. Lubbis? God altså, litt vanskelig å fylle. Regner med vi får det til med litt vind og litt trening. Men den er liksom delt i to sider og da jeg lå i den datt jeg mellom, jeg lå på en måte nedi en sprekk.

Gammel 24-06-16, 11:44   #54
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Da må du fylle mer luft eller stramme en runde til, veobra. Vi har prøvd oss litt frem med vår nå, og for min del ser jeg at jeg får en veldig avslappende og god hvilestilling i den om jeg legger meg på skrå i den når den ikke er helt hardstappet. Det er visst flere str også på den da, den vi har fra speidersport er stor, og har ikke bunn, ei venninne hadde prøvd en som var en god del smalere og som også hadde dekkende stoff i bunnen, men hun husket ikke hvor den var fra.

Jeg har fått igjen pengene mine fra chill out, men jeg har også fått melding om at det ligger en pakke på postkontoret og venter på meg, så ginak, din pakke kommer muligens nå den og?

Gammel 24-06-16, 11:57   #55
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Veobra; Våre er også delt i to og har ein sprekk. Eg snur den oppned (eller kanskje det er sprekken som er oppned, eg veit ikkje), og då ligg eg heilt flott, utan å skli ned i.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-16, 13:56   #56
ribtin
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2016
ribtin er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Jeg synes dette var latterlig mye penger å betale for det som egentlig bare er noen flak med plast! Noen skal ha opptil 1200 kr, som er helt sykt! Noen selger de visserlig for halvparten, men det er fortsatt en idiotisk pris siden de sikkert koster under 3kr å produsere.

Fant en på Aliexpress til 20$ og gratis frakt:
http://www.aliexpress.com/snapshot/7...76321457298061

Jeg bestillte den, og betalte 5$ ekstra for å få levert den innen 7 dager.

ribtin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-16, 14:20   #57
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Så bra. Lykke til med den.
Spent på om min blir sendt ut i dag, som han på mailen lovet.
To uker til Norgesferie så håper det beste. 3 uker til vi drar sydover og der hadde det ihvertfall vært knall å ha de med.

Gammel 25-06-16, 10:14   #58
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Godt det er mulig, men mistenker klipp og lim:

Gammel 25-06-16, 10:19   #59
veobra
på slep

veobra sin avatar

Standard

Jeg veltet i vår på flatmark. Kan ikke se for meg at jeg bruker den i et basseng.

Takk for andre råd om bruk. Vi må teste det mer ut i helgen. Vår seg sammen i bruk. Den er lik på oversiden og undersiden så det finnes ikke noe opp ned på den.

Gammel 25-06-16, 11:34   #60
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Min har lommer, og sømmen er ikke midt i, så det er definitivt opp og ned på min.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.