|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#221 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Vi har venneinndelte årstidsgrupper. Null stress, synes jeg.
![]() |
#222 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?
Veldig enig! Nettopp, er det så nøye da?
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 21-06-16 kl 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Faren her i huset baker like ofte som mor. Han liker best å bake gjærbakst, men baker det som trengs. Selvfølgelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Faenisatanshelvete, nå kom jeg på at jeg må ha med noe mat i morgen også, ikke bare kake.
![]() |
#225 |
|
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Min mann baker til mine barns avslutninger. Jeg ender gjerne med å kjøpe med noe fra baker'n, hvis jeg har påtatt meg bakeansvar i et anfall av bevisstløs optimisme. Shame on me. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?På hjemmebane her baker far mest. Men hvem er aktiv i enhver slik debatt? Kvinner. Det hadde vært artig å sett en reell nasjo al statistikk på det.
![]() |
#227 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Hos oss er det kaker/ frukt som blir bedt om, ingen sabotasje her.
![]() |
#230 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Tips til mat på avslutninger;
![]() |
#231 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Her står det alltid at man skal ha med enten frukt eller kake. Det meste blir spist uansett. Til juleavslutningen i fjor var det bare to som hadde med kake og alle de andre hadde med en pose klementiner. Dere skulle sett hvordan alle barna (og noen voksne) styrtet opp fra stolene og trengte seg fram til buffeten for å sikre seg en bit av de to kakene. Ingen tvil om hva som er foretrukket, men altså, sabotasje å ha med frukt?
![]() |
#232 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Sånn. Da har jeg bakt og pyntet kake, kjøpt nescafepulver (for helvete), bakt pizzasnurrer og kjøpt gaver. Så er det bare å håpe at jeg finner en blomsterkvast på veien til skolen i morgen, der jeg skal møte halv fem for å ordne til. Og ikke glemme noe. Hvor er vannkokeren igjen.
![]() |
#233 |
can-jur
|
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Jeg kjøper kake til avslutninger helt uten skam. Sendte med poden to slike rullekaker hin dagen og alt ble oppspist
![]() |
![]() |
#234 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Rundt tidspunktet jeg disputerte, og med ymse slitsomme utfordringer i nær familie, stilte jeg på et sånt "ta med mat"-arrangement uten en gang å makte kjøpe med en kjekspakke. Gikk bra det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Å bake en kake er hverken høytidelig eller et mesterskap. Det er å bake en kake, i min verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
can-jur
|
Ja, og når man ikke har tid eller lyst til å bake så lager man en posekake, eller kjøper en ferdigkake. Og det er helt greit!
![]() |
![]() |
#237 |
Peppy!
|
Husk å skinne! :shine: |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Semiaktiv
Å sy gardiner er å sy gardiner. Vanligvis en rett søm tvers over, ikke akkurat rocket science. Jeg gjør ikke det. Punkterer sykkelen min kjøper jeg ny slange, i stedet for å lappe. I noen tilfeller leverer jeg også sykkelen til noen på sportsbutikken og får dem til å bytte slange for meg.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 22-06-16 kl 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Semiaktiv
Nemlig. Jeg tror som sagt også at dette er en konstruert problemstilling fordi media har for lite å skrive om. Det er utrolig få som egentlig bryr seg.
![]() |
|
|