Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Boots enda?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 11:29   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boots enda?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg bruker mine boots også fordi det passer min stil og de er rett og slett veldig gode å ha på

Ang Rolling Stones turne, det er jo nettopp slike "happenings" bla som skaper mote.

Se dette innlegget her

http://www.foreldreportalen.no/forum...read.php?t=849

Det var ikke ment som kritikk av noen og deres grunner til å følge/ikke følge moten. Jeg syns bare Rolling Stones er så passé at da syns jeg ikke moten blir så veldig attraktiv å følge, hvis jeg kan si det sånn. Jeg er veldig klar over hva slags mekanismer i samfunnet som former motebildet, men jeg hadde vel håpet at enda en sliten turné med Rolling Stones ikke var en av dem.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.