|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Hvor tar man en drink før Pjoltergeist?Mannen min fyller førti denne uka, og vi skal spise på Pjoltergeist (det vet ikke HAN ennå, men håper det blir en hyggelig overraskelse). Vi tenkte å ta noen drinker først, men hvilke barer/puber er kule nok for en førtiårsdag i det området?
![]() |
#9 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tar man en drink før Pjoltergeist?Stratos åpner kl 15 ukedager og ekstra fint hvis godt vær.
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor tar man en drink før Pjoltergeist?Jeg tenkte på Fuglen, men nå er det jo meldt pent vær i dag, så jeg har lyst til å sitte ute. Jeg ser at Stratos er foreslått, men jeg har hørt at 1) det er vanskelig å få bord der og 2) at klientellet er veldig ungt. Stemmer det?
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor tar man en drink før Pjoltergeist?Jeg vil veldig, veldig gjerne ha rapport angående Pjoltergeist når dere har vært der.
![]() |
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor tar man en drink før Pjoltergeist?Takterrassen på BAR Vulkan er jo deilig i solen. Gode drinker har de også.
![]() |
|
|