Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-07, 12:24   #881
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg shopper rett som det er...

Nye støvletter fra Bianco
Ny Maggie Wonka kåpe
Fred Perry tennissko
Converse, lav modell
Diesel shorts
Alprausch hettejakke

sånn ca det siste uken...

Anne er ikke aktiv  
Gammel 23-06-07, 13:40   #882
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Fortell meg hvor dere har handlet? Den blå løvegenseren har jeg så lyst på (har det andre i samme serien), men finner den ikke i riktig størrelse der jeg har funnet den. Og sånne smokker og smekker må vi ha.

Smokkene og smekken er kjøpt på http://www.harmonibarn-butik.nu

Gammel 23-06-07, 16:57   #883
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vært på litt salg i dag jeg.....

Kjøpt en lang frakk fra Essentiel i en muldvarp farge,Munthe plus Simonsen kjole,100% linen hvit linbukse og en sort knekort tights

Kjøpte 4 bøker på knallsalg, fikk alle for 294,- hadde kostet 1200,- for alle tidligere.Norske forfattere, krimbøker.

Gammel 23-06-07, 17:45   #884
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Smokkene og smekken er kjøpt på http://www.harmonibarn-butik.nu

Takk for link. De hadde dessverre ikke brune, som jeg har så lyst på.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 23-06-07, 19:11   #885
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt meg marc by marc jacobs, faridah veske i dag i tungt sort mykt skinn. Finner ikke bilde av akkurat modellen, men den har to lommer foran med vrilås og en glidelås over der og en tykk skinnrem. Hvis noen vet hvilken jeg mener

Den er nå ihvertfall LEKKER.

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 23-06-07, 19:23   #886
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg har kjøpt meg marc by marc jacobs, faridah veske i dag i tungt sort mykt skinn. Finner ikke bilde av akkurat modellen, men den har to lommer foran med vrilås og en glidelås over der og en tykk skinnrem. Hvis noen vet hvilken jeg mener

Den er nå ihvertfall LEKKER.

Hvis det er denne, er den helskjønn
GRATTIS!!!!

Denne heter
Marc by Marc Jacobs

Faridah shoulder bag

Navy-and-cream floral print canvas shoulder bag

Gammel 23-06-07, 20:06   #887
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Fortell meg hvor dere har handlet? Den blå løvegenseren har jeg så lyst på (har det andre i samme serien), men finner den ikke i riktig størrelse der jeg har funnet den. Og sånne smokker og smekker må vi ha.

Handler her, er på tilbud den genseren nå.

http://shop.idat.dk/

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 23-06-07, 21:07   #888
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Nå fant jeg bilder av veska!

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 23-06-07, 21:21   #889
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Handler her, er på tilbud den genseren nå.

http://shop.idat.dk/

Jo takk for link du. Der fikk jeg svidd av en god del med kroner. Enda jeg prøvde å begrense meg.

Sist redigert av Elisabet : 23-06-07 kl 21:26.
Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 24-06-07, 12:46   #890
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jo takk for link du. Der fikk jeg svidd av en god del med kroner. Enda jeg prøvde å begrense meg.

Haha, ikke billig for lommeboka den butikken nei.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 24-06-07, 23:30   #891
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så lykkelig så lykkelig, for endelig har jeg fått tak i favoritt-OM-tunikaen min i sjokkrååååsa!

Jeg har den i blått og har brukt den MASSE. På nettsidene så den råsa uinteressant ut, men så så jeg den plutselig "live" i en butikk og da var den så utrolig stilig i fargen - helt skikkelig signalrååsa, SÅ fin sommerfarge. Men akk, den var i størrelse 0 (!) (jeg visste ikke at OM gikk så langt ned jeg, trodde 1 var minst). Dette var i mars. Siden har jeg prøvd å få tak i den... nesten ikke noen hadde tatt den inn, og de få som hadde fortalte at den var blitt revet bort med det samme. Jeg var i kontakt med agenten her i Norge som kunne fortelle at han hadde fått ørten telefoner allerede om akkurat denne tunikaen, og at det altså bare var noen få eksemplarer av den. Og de var ikke å få tak i lengre. Ei heller i Sverige - i checked. Tomt på lager - helt tomt.

Fant en på eBay, som gikk for over 3000 kr. Brukt! (Den koster rundt 1500 ny mener jeg å huske).

Men nå har jeg den! Takket være Marikken her inne som tipset meg om en brukt i noen timer, til salgs på skandinavisk nettside. Og jeg fikk den!

Med korte jeans eller hvit capri til - jeg kommer til å bo i denne i sommer! (og fargen er altså mer knall i virkeligheten - signalrååsa!)

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 24-06-07, 23:43   #892
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpe disse Ilse Jacobsen skoene i går. I beige og gull. Men fant ikke bilde. Disse er i svart.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 25-06-07, 08:34   #893
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg er så lykkelig så lykkelig, for endelig har jeg fått tak i favoritt-OM-tunikaen min i sjokkrååååsa!

(....) Men akk, den var i størrelse 0 (!) (jeg visste ikke at OM gikk så langt ned jeg, trodde 1 var minst). Dette var i mars. (....)

Med korte jeans eller hvit capri til - jeg kommer til å bo i denne i sommer! (og fargen er altså mer knall i virkeligheten - signalrååsa!)

Den var knallstilig!!

Og du, det er herved en plikt å informere meg hver gang du finner plagg i str. 0. Jeg har nemlig enda tilgode å finne det.

Gammel 25-06-07, 09:52   #894
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg deler din begeistring! Knallfin .

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 25-06-07, 09:56   #895
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Den er helt nydelig, og jeg skjønner du er lykkelig! Så nå får du rope ut hvis du finner den i str 3

Isa er ikke aktiv  
Gammel 25-06-07, 15:59   #896
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Fikk av min tante i dag:

Til Lille:

Jeg greide ikke bestemme meg for hvilken som var finest, så da måtte vi ha begge.

Mamma kjøpte to kjoler til Lille forleden:

Denne plukket jeg med meg til en 100-rings på kveldsåpent før helgen:

Gammel 25-06-07, 16:37   #897
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Til Lille:

Åh, så søt den var!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 25-06-07, 16:56   #898
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Åh, så søt den var!

Og jeg tør påstå at prisen på 130 kr er ganske søt også!

Gammel 25-06-07, 17:01   #899
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Veldig søte de prikkete kjolene, LilleLeo!

Dette er på vei med posten:

Til Hannah

Til Aurora

Alt i økologisk bomull.

Kjøpte dette til Hannah på Gap i forrige uke:

Gammel 25-06-07, 18:11   #900
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlighet så mye FINT dere shopper!!!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.