|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjeder du deg?Livet er aldri kjedelig når man liker å strikke og lese bøker, så fort jeg har 2 sek ledig gjør jeg det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjeder du deg?Kjeder meg stadig vekk jeg. Er mye alene med ungene og det er begrenset hvor gøy det er å surfe, bla gjennom alle kanaler x-antall ganger. Jeg har noen tv-serier jeg ser på, men det er ikke alltid jeg er i det humøret og da kjeder jeg meg litt. Det betyr ikke at det ikke er noe annet å gjøre, jeg har jo en haug med klær jeg kan vaske/tørke/brette sammen og sikkert en sillion andre husarbeidsoppgaver jeg kunne tatt meg til, men det er iallefall kjedelig. Så det orker jeg ofte ikke
![]() |
#24 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjeder du deg?
Der har du meg også.
![]() |
#25 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Det Inagh sa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Kjeder du deg?Nei, det har jeg sjelden tid til. Har jeg rolige øyeblikk med mye tid, har jeg "hundre tusen" ting jeg gjerne vil gjøre. Det er alltid nok å finne på.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kjeder du deg?Etter et ekstremt travelt skoleår, og ingen sommerferieplaner så har jeg planer om å kjede meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Sv: Kjeder du deg?Kjede meg!
![]() |
#29 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kjeder du deg?Jeg kjeder meg aldri når jeg gjør "ingenting" eller må vente på fly eller lignende - da kan jeg lese eller tenke eller spille eller høre på musikk. Men jeg kan kjede meg intenst og nesten smertefullt i ineffektive møter (eller på dårlige foredrag) som jeg er nødt til å være til stede på. Heldigvis har jeg veldig få slike.
![]() |
#30 |
etterpåklokest
|
Dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
kamerat
|
![]() Sv: Kjeder du deg?Ja, det Skilpadda sa. Jeg er (litt for) god til å drømme meg bort på kjedelige møter og foredrag, men noen ganger er det jo strengt nødvendig å følge med fordi man må respondere. Og DA kjeder jeg meg smertefullt.
![]() |
#32 |
kamerat
|
![]() Sv: Kjeder du deg?Jeg er en rimelig streng møteleder, da.
![]() |
#33 |
Prettiest mess ever seen
|
Eksakt.
![]() |
#35 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kjeder du deg?Av og til i bil på lengre turer og av og til i ineffektive møter. Ellers ytterst sjelden.
![]() |
#36 |
etterpåklokest
|
Indeed. Jeg var chairman på en konferanse tidligere i år, og da må man jo følge med, så man kan stille relevante, intelligente spørsmål selv i tilfelle ingen i salen føler for det, og da var to av innleggene rett og slett så ulidelige at jeg sleit med å kontrollere kroppsspråket mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kjeder du deg?Hjemme kjeder jeg meg aldri. På jobb kjeder jeg meg når jeg må gå på kurs som er utenfor mitt interessefelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Kjeder du deg?Jeg elsker å kjede meg! Jeg synes hverdagen er så travel at det kjede seg er blitt et privilegium. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjeder du deg?Kjede seg? Hva er det ?
![]() |
#40 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Kjeder du deg?Jeg kjeder meg på uproduktive jobbmøter, i "frivillige" sosiale settinger med jobben og i selskaper. Jo seinere det er på dagen/kvelden, desto mer desperat blir kjedsomheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|