Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-16, 22:53   #441
halaisa
Aktiv

halaisa sin avatar

Medlem siden: Feb 2013
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Sv: Ting som irriterer

Feber som ikke gir seg, har hatt feber hver dag siden forrige fredag.

halaisa er ikke aktiv  
Gammel 02-07-16, 22:56   #442
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg aldri får tilbake de to timene av mitt liv jeg nettopp brukte på kampen mellom Tyskland og Italia.

Gammel 03-07-16, 00:26   #443
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

At jeg aldri får tilbake de to timene av mitt liv jeg nettopp brukte på kampen mellom Tyskland og Italia.

Det er da enda godt for min del i hvert fall. Ha'kke hjerte til det. Neglbitende straffekonk.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 03-07-16, 00:45   #444
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Litt for skarp kniv og treffe helt på kanten gjør at man må til legevakten med ett dypt kutt som legen etter at hun er ferdig med å sy kunne si at det var virkelig ille.

Ikke bruke kniv i avokado! :gammelt jungelordtak".

God bedring!

Gammel 03-07-16, 00:58   #445
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det er da enda godt for min del i hvert fall. Ha'kke hjerte til det. Neglbitende straffekonk.

Ja, straffekonken var jo en høydare. Men de to ordinære omgangene var et langt gjesp. Jeg kunne med fordel brukt den tida til noe annet.

Gammel 03-07-16, 09:38   #446
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Derfor ser jeg aldri fotball.....

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 03-07-16, 09:56   #447
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nettbutikker som tar betalt for frakt og returfrakt. All risiko på kunden, altså.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 03-07-16, 10:09   #448
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Piloter som kollektivt benytter retten til egenmelding, lar tusentalls barnefamilier lide, og noen rumenere uten kapital til å legge ut for flere netter på hotell. I tillegg er service hos kundesenter kritikkverdig selv ved normal drift.

Gammel 03-07-16, 11:14   #449
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Piloter som kollektivt benytter retten til egenmelding, lar tusentalls barnefamilier lide, og noen rumenere uten kapital til å legge ut for flere netter på hotell. I tillegg er service hos kundesenter kritikkverdig selv ved normal drift.

Jeg tror heller jeg hadde latt meg irritere av flyselskap som ikke har avtalene i orden når de setter opp sommerrutene sine, men baserer seg på at piloter skal jobbe overtid ut over de 60 timene pr uke som de ellers er på jobb.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 03-07-16, 11:37   #450
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg tror heller jeg hadde latt meg irritere av flyselskap som ikke har avtalene i orden når de setter opp sommerrutene sine, men baserer seg på at piloter skal jobbe overtid ut over de 60 timene pr uke som de ellers er på jobb.

Sant nok, men det er feil gruppe som rammes nå, eller brukes som middel for å presse arbeidsgiver. Og det irriterer.

Gammel 03-07-16, 12:59   #451
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I det hele tatt er det en veldig usunn samarbeidsånd mellom Norwegians ledelse og arbeidstakere. Det er rene British miners. Norwegian kommer til å flagge helt ut innen få år. : spåmann:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 03-07-16, 13:05   #452
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kommer til å klikke så vannvittig i vinken hvis jeg står på Værnes 04.00 natt til neste lørdag og får beskjed om kansellert flyvning. Og Storebror kommer til å klikke enda mer i vinkel.

Jeg får helt vond i magen ved tanken.

Pappa sier jeg må bare ta det med roooooo, det skjer da ikke flere ganger. Jeg er litt mer skeptisk til den, kjenner jeg.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 03-07-16, 13:42   #453
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minsten på 10 år er helt håpløs når han kjeder seg. Bare bøller og tuller og maser og maser og maser og maser. Jeg blir gal! Jeg har ikke tenkt å underholde han.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 03-07-16, 14:30   #454
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lyn, torden og hagl på kinkekulestørrelse når jeg endelig hadde psyket meg opp til joggetur.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 03-07-16, 20:31   #455
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

At jeg får migrene hver gang jeg setter meg på sykkelen. Og jeg som endelig fant motivasjon til å trene litt.

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 04-07-16, 09:26   #456
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Varierende vær
Kroppen min liker det ikke

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-07-16, 09:29   #457
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gravemaskin og lastebil som lesser store stein på lasteplan utenfor soveromsvinduet mitt klokken kvart over seks om morgenen. Jeg hadde tenkt å sove lenge på første feriedagen min.

Gammel 04-07-16, 13:45   #458
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Pussig nok ser det ut til at betydelig flere er "fit for flight" med det nye tilbudet om dobbel overtidsbetaling

Gammel 04-07-16, 14:04   #459
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sliten i viljen pga vinbonaza i går og jobb som låner ut lokaler til helsestasjon under ombygging. Det rykker ikke i eggstokkene av babygråt, har jeg konstatert.

:dårlig kombo:

Gammel 04-07-16, 14:43   #460
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sykehuset som setter meg opp på fast time hver eneste torsdag fram til september klokken 08:00 om morgenen. Det er skrekkelig tidlig....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.