Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Bruker dere enkeltdyner eller dobbeldyne?
Hver sin enkeltdyne 128 73,99%
Felles dobbeldyne 42 24,28%
Hver sin dobbeldyne 2 1,16%
Deler en enkeltdyne 1 0,58%
Bruker ikke dyne 0 0%
Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-07, 19:30   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Hva bruker dere? Har dere hver sin dyne eller deler dere en stor?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 19:32   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

På vinteren har vi vanligvis dobbeltdyne, men nå som jeg har vært gravid har jeg knabbet hele dobbeltdynen alene. :egoist: På sommeren blir det for varmt, nå har vi hver vår tynne sommerdyne. Dessuten 1-2 deilige varmeputer med mye armer og ben utpå morgenkvisten.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 19:33   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har dobbeldyne og kan ikke tenke oss noe annet. Hver gang vi er borte på besøk og blir plassert under hver vår enkeltdyne føler vi oss skikkelig ensomme.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 08:46   #4
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Vi har dobbeldyne og kan ikke tenke oss noe annet. Hver gang vi er borte på besøk og blir plassert under hver vår enkeltdyne føler vi oss skikkelig ensomme.

same here!

We got two dyner from the in-laws, and I sayd NO WAY! They laugth at me and told me that two dyner was much better. 7 years later and we are still sleeping under the same dyne!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 22:35   #5
Left
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 11:36   #6
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Signerer!

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 20:24   #7
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Felles dobbeltdyne

Gammel 23-06-07, 19:45   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To enkle. Kunne aldri i verden ha tenkt meg dobbeldyne. Med mindre jeg fikk ha den alene da.

Gammel 23-06-07, 19:59   #9
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

De 4 første årene vi bodde sammen sov vi sammen på 90 cm (til tross for at vi 2 av disse årene hadde 2 stk 90 cm-senger ved siden av hverandre). Da delte vi enkeltdyne.

Så de neste 7 årene hadde vi 140-seng, da hadde vi dobbeltdyne.

Nå det siste halvannet året har vi omsider fått plass til en ordentlig seng. Nå har vi hver vår enkeltdyne, og det er i grunn det mest komfortable.

Gammel 23-06-07, 20:02   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hver vår enkeltdyne. Kunne ikke tenkt oss noe annet. Det er koselig å ligge inntil før vi sovner, men jeg vil helst sove helt alene. Heldigvis vil mannen min det også.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 20:15   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Dobbeltdyne hadde nok skapt problemer her.
Vi liker å ha hver vår, det hadde bare blitt haling og draing i hver sin ende.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 21:37   #12
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hver vår enkeltdyne. Kunne ikke tenkt oss noe annet. Det er koselig å ligge inntil før vi sovner, men jeg vil helst sove helt alene. Heldigvis vil mannen min det også.

Samme her.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 15:28   #13
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

To enkelt. Jeg hadde nok kapret hele dobbeltdyna om vi hadde hatt det, så det tar ikke min kjære sjansen på.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 21:37   #14
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

To enkle. Kunne aldri i verden ha tenkt meg dobbeldyne. Med mindre jeg fikk ha den alene da.

Samme her!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 21:48   #15
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Vi har en dobbeldyne som vi deler, samt at vi har en enkeldyne. Mannen får fnatt hvis han ikke har enkeldynen mellom beina.

Gammel 24-06-07, 00:21   #16
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Vi har en dobbeldyne som vi deler, samt at vi har en enkeldyne. Mannen får fnatt hvis han ikke har enkeldynen mellom beina.

Ahh.. enda en som liker ting og tang mellom beina. Jeg er helt avhengig.

Gammel 24-06-07, 08:41   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Vi har 220 dun vinterdyner og 200 dun sommerdyner

Oi. Det var mange.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ahh.. enda en som liker ting og tang mellom beina. Jeg er helt avhengig.

:juvenil knising:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 23:11   #18
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Enkeltdyner. Ikke aktuelt med dobbeltdyne her heller.

Gammel 24-06-07, 08:00   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har enkeltdyner. Jeg er for varm til å ligge under samme dyne med noen. Søstra mi har forøvrig sydd sammen to vanlige dyner (noe som medfører at hun må si sammen sengetrekk selv) og den er behagelig.

Gammel 24-06-07, 09:11   #20
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg har dobbeldyne.
Krysser av på hver sin dobbeldyne jeg, selv om det bare er meg

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.