|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetEtter opptelling: Vi har vært 20 ganger i Spania (inkl. Kanariøyene og Mallorca) og har kun opplevd maur på altanen. En gang var badet fullt av kakerlakker (de klasket ned i badekaret fra lufteventilen), og vi ble flyttet til en ny leilighet på samme hotell. Spraying ble prøvd uten resultat. Jeg synes man kan leve med litt maur og noen kakerlakker, men ikke drøssevis med innsekt. Og. alle fall ikke til den prisen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommet
Fem tusen, femti tusen eller fem millioner, det blir uansett tullete å ha forventninger om at alt skal være perfekt. Jeg er enig i at hotellet selvsagt skal gjøre det de kan for å ordne opp, men de kan jo ikke trylle, de heller. Jeg blir faktisk litt matt av sånt som dette. Ny ferie? Virkelig?
![]() |
![]() |
#23 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetVi har heller aldri opplevd noe i nærheten de gangene vi har funnet leilighet via Finn etter at vi har fått barn. Ikke når vi har booket charter heller.
![]() |
#24 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetVi har vært mye på ferie i varmere strøk. Med charter. Kun en gang vi hadde litt maur på kjøkkenet. Men de roet seg da vi ble obs på de, og flinkere til å ikke ha noe som helst tilgjengelig for de.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetEgentlig lurer jeg mest på om dere har fått noe svar fra Ving, ordner det seg?
![]() |
#26 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommet
Ja, virkelig! Når noen tar seg betalt 50 000 + for å ferie for fire mennesker, så har de jammen å levere. Dette skal de være proffe på. Det er det de lever av. Her leverer de ikke. Rett og slett.
![]() |
#27 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetHyggelig at dere er engasjert på våre vegne!
![]() |
#28 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetOppdatering. I går fikk vi tilbud om å bytte rom da jeg etterspurte hvilke tiltak de hadde iverksatt. (De sa de skulle gjøre noe dagen etter, men bare kunne spraye på kvelden) Fikk ikke noe svar på tiltak, men tilbud om rombytte, hvilket vi takket ja til. Det betyr at det er avreise/ ankomstdag i dag og at vi får rommet til noen som drar og nyankomne får vårt gamle.
![]() |
#29 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetJeg hadde også mislikt det der sterkt. Og jeg synes det er forskjell på en type uspesifisert reise, og en reise til 50 000.
![]() |
#30 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetJa, ikke sant? "Alle dører må være lukket". Ja, det vet vi. "Symbolet med snøkrystall på være på". Jada.
![]() |
#31 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetDokumenter det hele og send klager til turoperatøren. De er ikke tjent med at hotellet skalter og valter på denne måten.
![]() |
#32 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetDette høres ikke særlig bra ut.
![]() |
#33 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetSom sagt så tilbød Sunwinghotellet oss en liten økonomisk kompensasjon og gavekort da AC'en i stua ikke virket på rommet vårt. Det var jo helt ok, og vi fikk tilbudet kjapt og uoppfordret. Og som sagt så hadde jeg også forventet at de gjorde alt de kunne for å rette opp i problemet. Hvorvidt de gjør det er jo vanskelig for meg å vurdere. Det er utsagn som "kreve ny ferie" jeg reagerer på, og som ikke harmonerer med min virkelighet. Det er tross alt et problem vi antagelig må laste Moder Jord for. Men jeg er kanskje desillusjonert i forhold til hva man kan forvente? Vi betaler over 50.000 kr for 14 dager i syden hvert år, og jeg har ingen forventninger om at livet skal være mer perfekt da enn ellers. Shit happens, samme hvor man er og hva man har betalt for å være der.
![]() |
![]() |
#34 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetDu kan forresten gå inn på www.pakkereisenemnda.no. Dere kan du se tidligere saker de har behandlet, og det kan gi en pekepinn på hva du kan forvente av kompensasjon.
![]() |
![]() |
#35 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommetLå på sunwing på Cala Bona for 3års tid siden er det vel, og hadde en FANTASTISK ferie. Så ikke en maur eller flue.
![]() |
|
|