Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ikke ha mobilen i bh'n

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-16, 18:26   #11
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Har iPhone i bh hele tiden, og det mest idiotiske er vel helst at jeg stadig ikke finner den og står i all offentlighet og klemmer meg selv på puppen for å sjekke om den er der.
Men ja, i varmen blir den litt fuktig, så da prøver jeg å unngå det eller evt legger den i et tynt lommetørkle. Jeg har nemlig nesten ingen kjoler med lomme, og gidder ikke å gå rundt å bære hele dagen.

Hehe, det hjelper å ha et tynt deksel på den. Og ja, jeg kan også stå og klappe på puppen dersom jeg lurer på hvor jeg har lagt mobilen. Så SÅ ubehagelig er det ikke å ha den der.

Vulgært og vulgært, det er vel alt ettersom øyet ser. Jeg holdt forøvrig et innlegg på et politisk møte for ikke så lenge siden, hvor jeg brukte det med at vi i våre dager har med oss en liten datamaskin på lomma alltid, eller i BH-en som Erna har, og så dro jeg opp mobilen fra BH-en, for å skape litt oppmerksomhet rundt det. Det førte hvertfall til latter og jeg tror ingen syntes jeg var vulgær av den grunn.

Mannfolk som hele tiden retter på stellet i møter derimot, det synes jeg er vulgært (og ekkelt). Men andre menn synes kanskje det er helt normalt?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.