|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vet du om kollegaene dine gjør en bra/middels/dårlig jobb?
Dette. Litt samme type jobb som Vixen også. Å overta oppfølging er noen ganger kjipt fordi de har valgt å gjøre ting så annerledes enn meg.
![]() |
#22 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Vet du om kollegaene dine gjør en bra/middels/dårlig jobb?For min del har det variert mellom ulike arbeidsplassar eg har vore. Eg har hatt jobbar kor det har vore veldig synleg og jobbar kor det har vore vanskeleg å få innblikk i korleis kollegaer jobber. Likevel trur eg at eg merker meg dei som skil seg ut i særleg positiv eller negativ retning. Det merker ein både gjennom kor vidt samarbeidet fungerer og gjennom tilbakemeldingar og konfliktnivå rundt personane.
![]() |
![]() |
#23 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du om kollegaene dine gjør en bra/middels/dårlig jobb?Jeg tror jeg har god oversikt. Vi jobber veldig mye to og to, og ikke med faste partnere, i tillegg til at vi har mye gruppedrøftinger av faglige vurderinger vi gjør.
![]() |
#24 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du om kollegaene dine gjør en bra/middels/dårlig jobb?Jeg har forholdsvis god oversikt over dem jeg jobber sammen med, men har selvsagt også en del kollegaer som jeg aldri direkte jobber sammen med og da blir det mye basert på info fra andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Vet du om kollegaene dine gjør en bra/middels/dårlig jobb?Jeg jobber i barnehage, og her jobber man så tett på hverandre at man fort merker hvem som er dyktige i jobben og hvem som kanskje burde tenke på å finne seg noe annet å gjøre.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vet du om kollegaene dine gjør en bra/middels/dårlig jobb?Ja, har grei oversikt. Nå har jeg fått mer detaljert innsikt i det i det siste siden jeg skal lede dem noen måneder, men det stemmer overens med inntrykket jeg hadde fra før. Oppgavene som gjøres hos oss er delvis målbare, men mye av inntrykket baserer seg på inntrykk fra møter, presentasjoner etc. i tillegg.
![]() |
#28 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Vet du om kollegaene dine gjør en bra/middels/dårlig jobb?I tidligere jobber har jeg hatt oversikt over hvem som er skikkelig flinke, men jeg har ofte ikke kunnet skille på de som gjør en grei nok og de som gjør en dårlig jobb. Etterhvert har jo kundeklager avskilt den forskjellen også.
Sist redigert av Tjorven : 20-07-16 kl 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Vet du om kollegaene dine gjør en bra/middels/dårlig jobb?Nå er jeg mellomleder og har full kontroll på hva som blir levert.
![]() |
#30 |
Pauset
|
![]() Sv: Vet du om kollegaene dine gjør en bra/middels/dårlig jobb?Hos oss er det ganske vanskelig å vite hva andre gjør, ettersom vi har vidt forskjellige fagområder. Merker det bedre når jeg jobber med folk fra andre avdelinger, folk jeg skal samarbeide med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Vet du om kollegaene dine gjør en bra/middels/dårlig jobb?Jeg har god oversikt over hvor gode klinikere og operatører hver av dem er, men blir ofte nokså overrasket over hvor dårlig enkelte av kollegaene min er til å evaluere hverandre. Det er gutteklubben grei som styrer på jobb og en del av dem greier ikke å skille i det hele tatt på om en kar er grei eller flink.
![]() |
#32 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Vet du om kollegaene dine gjør en bra/middels/dårlig jobb?På skolen jeg jobber har vi få lukkede rom, så vi er mye i nærheten av hverandre. Vivhsr også endel økter hvor vi er flere faglærere på større grupper. Jeg føler jeg vet ganske mye om kollegers innsats og pedagogisk/didaktisk kompetanse, jeg synes det er høyt nivå.
![]() |
|
|