|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Children of menSatt i fremtidens England, 2027. Alle kvinner er blitt sterile. Mens verden utenfor England har kollapset, klarer de å holde det gående. De har en særdeles strikt flyktningepolicy; alle fugees jaktes på og shippes ut.
![]() |
#4 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Chilren of menFilmen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Children of menJeg begynte å se den forleden, men sovnet på sofaen en gang i løpet av den trege starten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Children of menJeg tror ikke jeg likte den. Så den før jul. Jeg vet ikke, den var litt langtrukken og "rar". Men det var litt humor i den da. Holdt på å daue av latter i den scenen der de dytter bilen bortover med den gjengen etter seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Children of menDen så vi igår. (Litt sent, men vi så den for en gangs skyld på lovlig vis
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Children of menJeg syntes det var en veldig god film, dystopisk uten å være helt misantropisk, og gripende uten å være sentimental. Skuespillerne er dyktige og alt annet filmteknisk fungerte bra. Og så syntes jeg at slutten var veldig riktig i forhold til resten.
![]() |
#14 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Children of menDen har jeg hørt mye bra om. Så den vil jeg se.
![]() |
#15 |
Passiv
![]() Re: Sv: Children of men
Den er veldig bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Sv: Children of menEr det mest det at filmen ikke ligner boken du misliker, lil'c, eller er det andre ting du synes er dårlig ved den også?
![]() |
#17 |
Passiv
![]() Re: Sv: Children of men
Det er nok mest det at de har "voldtatt" boken så til de grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
|