|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: En virkelig god oppvaskmaskin?http://www.lefdal.com/product/hvitev...-g-4202-u-hvit |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: En virkelig god oppvaskmaskin?
Vi gjorde same valet. Sprøtt at det er så store forskjellar.
![]() |
![]() |
#44 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En virkelig god oppvaskmaskin?Ta med vinglass og prøv å sette det inn i maskinen i butikken. Jeg fikk meg noen overraskelser der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Fortynnet
|
![]() Sv: En virkelig god oppvaskmaskin?Jeg så for meg at bestikkskuff ville være litt plundrete og mer tungvint. Men det er det ikke, tvert imot. Full omvendelse fra første stund der altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Bestikkskuffer er ulike. Foreldrene mine har en maskin som er like bred som vår, men som har veldig dårlig plass inni. Bestikkskuffen deres er også helt håpløs sammenlignet med de vi har hatt på våre. Husker ikke hvilket merke de har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Glamorøs
|
![]() Sv: En virkelig god oppvaskmaskin?OK, jeg begynner å få spekklista mi klar:
![]() |
#50 |
Bedreviter
|
![]() Sv: En virkelig god oppvaskmaskin?Du har glemt det aller viktigste, i mine øyne: lavt støynivå. Dere bruker kjøkkenet en del som oppholdsrom, gjør dere ikke? Da er det mye viktigere enn man vanligvis tenker over å ha en stillegående maskin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Sv: En virkelig god oppvaskmaskin?Ja støynivå er viktig. Foreldrene mine sin støyer veldig og spiller sånne håpløse melodier når det er ferdig vasket. Kan hende den konserten kan skrus av altså, men støyen under vask er veldig høy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: En virkelig god oppvaskmaskin?Og så er det stor forskjell, synes jeg, på å ha bestikkskuff øverst, og i midten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Glamorøs
|
![]() Sv: En virkelig god oppvaskmaskin?Hva tror dere om denne? http://www.whiteaway.no/hvitevarer/o...p/#info-header
![]() |
#56 |
♡
|
![]() Sv: En virkelig god oppvaskmaskin?Du kan kjøpe vår ett år gamle Miele for en god pris. Den selges fordi vi bygger nytt kjøkken og ønsker å ha en innebygget en i stedet. Vi går for nesten samme modell igjen. Er på hytta nå, så husker ikke helt modell og pris etc, men kan finne ut i morgen om du er interessert.
![]() |
#59 |
heimføing
|
This. Har flyttet til en Electrolux som bråker enormt mye mer enn den ikke helt stillegående Bosch'en jeg flytta fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
Fant ut at merket på den maskina er Samsung. Den påstår 44db men du verden som den bråker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|