Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røyking og graviditet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-16, 10:15   #22
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 39
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røyking og graviditet

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Og så skriver de "legen sa" på forumet når de kommer hjem, og så gjentas løgnen i det uendelige av andre som den også passer godt for.

Jammen! Alt som står på internettet er jo sant!

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Jeg sluttet å røyke da jeg møtte mannen.
Han var (og er) skikkelig motstander av røyk, så hvis det kunne bli noe mer mellom oss måtte jeg slutte.
Det gikk helt problemfritt, sikkert mye pga forelskelsen også.
Så da tenker jeg at et barn i magen burde være enda bedre og større grunn til å klare det!

Denne kan jeg kopiere når det kommer til hvor enkelt det var for meg å slutte å røyke. Men jeg vil likevel være forsiktig med sammenligne hodestups forelskelse med gaviditet. For mange er det nok veldig mange og også ukjente følelser i sving når man blir gravid. Noen blir skrekkslagne, noen blir hodestups forelsket, noen blir nærmest likgydlig osv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.