|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Sv: Harry Potter and the Cursed ChildJeg leser! Foreløpig er jeg godt fornøyd! (Men det er tydelig at jeg ikke regner den som en «ordentlig» HP-bok, for da ville jeg jo lest den ut i natt.
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Harry Potter and the Cursed Child
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Harry Potter and the Cursed ChildKoser meg med boka og mimrer tilbake til da jeg leste de foregående bøkene. Den gangen hadde jeg all verdens tid til å ligge i sola dagen lang og leste bøkene nesten non-stop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: Harry Potter and the Cursed ChildJeg lurte to sekunder på om jeg skulle vente med å lese den til den kommer på norsk i oktober og jeg skal lese den for ungene, men jeg kan jo ikke det. Jeg har lest de andre på engelsk (flere ganger), så jeg må visst ut å kjøpe den i lunsjen i dag.
![]() |
![]() |
|
|