|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innesko til skole/SFOPå skolen må de minste ha innesko som også kan brukes til gym. Jeg bruker å kjøpe sportssandaler med tå fra keen eller merell til sommeren og så blir de innesko til høsten. På SFO kan de bruke crocs eller noe annet lett. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innesko til skole/SFOVi vasker sommersandaler og de brukes til innesko. Jeg er heller ingen ihuga fan av sko inne, men orker ikke ta den kampen mot såpass etablerte rutiner. Da kjemper jeg heller for andre ting. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Innesko til skole/SFO
Et lite innspill til det siste der: Vi er laget for å gå uten sko ja, men ikke på harde gulv. Derfor er det faktisk sunt å bruke sko inne av og til, selvsagt gitt at skoene har demping, og nok plass til føttene. Ellers er jeg enig.
|
|
|
#25 |
|
Er frisk!
|
Sv: Innesko til skole/SFO
På skolen går vi jo ikke så veldig mye akkurat, så det er jo mest det å sitte med føttene trykt inni noen sko som er saken. Skulle vi gått hele dagen, hadde det vært noe annet.
|
|
|
|
#26 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Innesko til skole/SFOVi har som regel brukt sko vi allerede har som innesko, enten sommerens sandaler, som det sies over, eller f.eks. et par joggesko. Det er viktig at skoene er lette å få raskt av og på, ellers stjeler det mye tid i overgangene for barnet. Crocs er ikke bra sko i boka vår, men ser endel bruker dem. vi liker gode såler |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innesko til skole/SFOTakk for tips, alle sammen.
|
|
|
#28 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Innesko til skole/SFOJeg hadde ikke hatt problemer med å la mine unger bruke Keen-sandaler i gymmen i alle fall. Og de er både luftige, har god plass til føttene, sitter godt på og har demping. Eneste ulempen med disse er prisen, men synes man det er greit, eller har noen fra sommeren, som kan gå over til å brukes som innesko, så er det et utmerket valg.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 04-08-16 kl 15:12. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Innesko til skole/SFOMin har sandaler som innesko. Også har han inne-fotballsko som gymsko. Brukes altså også når fotballen har innetrening om vinteren i samme gymsal.
|
|
|
#32 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innesko til skole/SFOVåre bruker joggesko inne. Lettvint siden de på småtrinnet ikke skifter til gymtøy, derfor alltid beredt til gym og andre sportslige aktiviteter.
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Innesko til skole/SFO
|
|
|
#34 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Re: Sv: Innesko til skole/SFO
Her går hun aller helst barføtt uten noe som helst på beina, både inne og ute.
|
|
|
#36 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Innesko til skole/SFONoen av lærerene på ungenes skole er veldig strenge på dette, og de får ikke gå inn i klasserommet uten innesko på. Om vinteren er det veldig vått på gulvet i garderoben, så bare sokker gjør at de blir våte (og mange deretter syke), så jeg ser poenget.
|
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innesko til skole/SFOEldste har Adidas innesko som brukes både til gym og i sfo-tiden. Disse, tror jeg: |
|
|
|
|
|
#38 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Innesko til skole/SFOHar to skolestartere nå og jeg har kjøpt sandaler på salg for innebruk. Ville helst ha sluppet at de skulle gå med sko hele dagen, begge blir varme på beina, spesielt Klumpen. Men når de først må tenkte jeg gå for noe luftig. Gymmen får jeg bekymre meg for når jeg får mer informasjon om det, er vel noe upraktisk med sandaler der.
|
![]() |
|
|