Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bugaboo gecko

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-07, 16:08   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Bugaboo gecko

.........

Sist redigert av Chablis : 29-06-07 kl 01:43.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 19:51   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bugaboo gecko

Geckoen leveres uansett med bag, hvorfor får du ikke med det på denne?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 20:34   #3
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Geckoen leveres uansett med bag, hvorfor får du ikke med det på denne?

Hun kjøpte den brukt og fikk ikke med bagen.

Hva er forskjellen på gecko og cam?

Gammel 24-06-07, 20:59   #4
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

gecko er lavere, har ikke justerbart håndtak, har ikke fleecekalesje, litt lavere i ryggen, litt mindre hjul (de store). Seteryggen er litt mindre polstret enn Cameleonen, og du kan ikke bytte farge på den med mindre du kjøper ny "base". De små hjulene er også forskjellige, men noen mener geckosmåhjulene er bedre enn Cameleonhjulene.

Du finner masse tråder om Cameleon og Gecko på barnevognsidene på NM, let under viktige tråder.

Det skal finnes en sammenligningstråd der, med bilder av disse vognene ved siden av hverandre, laget at Stikka74.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 00:21   #5
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ville latt være og kjøpe den, og heller kjøpt en Cameleon. Alt som er forskjellig på vognene er smartere på camen. Venninna mi har Gecko, og angrer som en hund.

Gammel 25-06-07, 08:24   #6
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Jeg ville latt være og kjøpe den, og heller kjøpt en Cameleon. Alt som er forskjellig på vognene er smartere på camen. Venninna mi har Gecko, og angrer som en hund.

Ja men så hører man det omvendte fra andre. Kommer nok til å prøve gecko.

Gammel 25-06-07, 08:34   #7
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Bugaboo gecko

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Jeg ville latt være og kjøpe den, og heller kjøpt en Cameleon. Alt som er forskjellig på vognene er smartere på camen.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 16:38   #8
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Vær forberedt på at svirvlehjulene er dårlige på Gecko. Jeg får helt noia når jeg triller rundt på lillejenta til venninna mi etter å ha trillet min egen vogn.

Gammel 25-06-07, 22:53   #9
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har hatt gecko og synes den var helt ypperlig. Den tar mindre plass enn cam, den er lettere å få med seg, fleecetrekkene til cam passer faktisk helt fint. Den kan kanskje ikke brukes like lenge som cam, men gutten min som da var 2,5 hadde fin plass.

Gammel 25-06-07, 23:08   #10
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Bugaboo gecko

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Den tar mindre plass enn cam, den er lettere å få med seg

Det var vel å ta i.
Så mye mindre og lettere er den ikke

Gammel 25-06-07, 23:32   #11
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Sv: Bugaboo gecko

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Det var vel å ta i.
Så mye mindre og lettere er den ikke

Selve rammen på den er jo mindre, dvs den tar mindre plass.
Jeg har hatt geco, frog og cam så det vet jeg

Jeg har heller ikke sagt at den er mye mindre

Gammel 25-06-07, 23:39   #12
lil'c
Passiv

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Bugaboo gecko

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jeg har heller ikke sagt at den er mye mindre

Det hørtes ut som den var mye mindre og letter i ditt første innlegg.
Jeg tviler på at man merker noe særlig forskjell i det hele tatt egentlig.
Dvs. vet. Jeg har cam. og har lånt de andre over lenger tid for å teste de ut.

Gammel 29-06-07, 22:58   #13
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Geckoen tar ikke mindre plass en cam pga teleskophåndtaket blir camen mindre, er selger fra oslo ommrådet er det mulig den er rappa fra sleependen ( det ble stjæt en rød tror jeg det var for en stund sia.)

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 23:59   #14
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Geckoen tar ikke mindre plass en cam pga teleskophåndtaket blir camen mindre, er selger fra oslo ommrådet er det mulig den er rappa fra sleependen ( det ble stjæt en rød tror jeg det var for en stund sia.)

Den er hvertfall ikke rappa. Nå er den kjøpt så får jeg prøve den og se hva jeg synes.

Gammel 30-06-07, 00:25   #15
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Bra det da utmerket vogn.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.